» اخبار جدید » خادمیاران رضوی اسلامشهر شادی بخش دلهای کودکان شدند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی اسلامشهر شادی بخش دلهای کودکان شدند

۵ مرداد ۰۱ 2۰28

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت ایام عید سعید غدیر خم و همچنین روز مباهله، خیرین و خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهربا تهیه و توزیع هدایایی در جهت رفع نیاز، به دختران و پسران محلات کم برخوردار شادی بخش دلهای این کودکان شدند.

خادمیاران رضی شهرستان اسلامشهر در راستای عمل به فرامین پیامبراسلام(ص) که فرمودند: به یکدیگر هدیه دهید، تا نسبت به همدیگر با محبت شوید، به یکدیگر هدیه دهید، زیرا هدیه کینه ها را از بین مى برد، تعداد ۵۰ عدد اسباب بازی و تعدادی گل سر بین پسران ودختران خردسال محله‌های ده عباس، بهرام آباد و کوره آجر پزی اهدا کردند.

خادمیاران رضوی که با انجام فعالیتهای مومنانه و در جهت جلب رضایت خدا و شادکردن بندگان حضرت حق  تلاش می کنند و گام برمی دارند، برای ادامه فعالیتها و یاری رساندن بیشتر به نیازمندان منطقه با بهره مندی از همراهی و همکاری خیرین می توانند در ادامه مسیر بیشتر فعالیت کنند.

در این راستا ودر جهت که کمک های خیرین در این حوزه خدمت و حوزه های مختلف می تواند راهگشای خدمت رسانی بهتر در مناطق محروم و حاشیه شهر باشند، خوب است که سایر دغدغه مندان و خیرین نیز می توانند با تخصیص بخشی ازامکانات و اعتبارات خود برای رفع کمبودهای نقدی و غیر نقدی خادمیاران رضوی رای همراهی و یاری کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید