» اخبار جدید » خادمیاران رضوی اسلامشهر شادی کودکان را در غرفه‌های کودک و قرآنی جشن بزرگ عید غدیر رقم زدند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی اسلامشهر شادی کودکان را در غرفه‌های کودک و قرآنی جشن بزرگ عید غدیر رقم زدند

۲۹ تیر ۰۱ 1۰11

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در شب عید غدیر و روز عید در جشن بزرگی که توسط مرکز افق آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) در محل امامزاده عقیل (ع)  برگزارشد، از میهمانان با آش رشته و شیرینی و آب میوه و برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) پذیرایی کردند.

محمد اللهیاری جانشین کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ضمن تبریک مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم و خداقوت به مسئولین کانون های خدمت رضوی شهرستان در راستای برپایی غرفه‌های قرآنی، مددکاری، کتاب و کتابخوانی و چایخانه حضرت رضا (ع)گفت: در جلسه ای که با مسئولین کانون ها به مناسبت برپایی این جشن باشکوه داشتیم، بر طراحی غرفه ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قرآن و احادیث از همان سنین کودکی و با توجه به اهمیت تاثیر گذاری بر مخاطب در قالب کار با کودکان تاکیدشد.

وی اظهار داشت: این طرح به عشق امیرالمؤمنین علی علیه السلام و مهربانی امام رضا (ع) با همکاری کانون های قرآنی، کتاب و کتابخوانی، زیارت اولی و مشاوره مددکاری برنامه ریزی و اجرا شد .

اللهیاری بیان کرد: در غرفه کودک با محوریت آیات قرآنی، کاربرگ هایی جهت رنگ آمیزی در اختیار کودکان قرار گرفت .

وی در ادامه گفت: در غرفه کتاب و کتابخوانی با صحبت های مسئول محترم کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران و رایزنی هایی که انجام شد، کتاب‌هایی به صورت‌ رایگان با محوریت پویش در حرکت در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم کانون مشاوره و مددکاری با برپایی غرفه ای به ارائه مشاوره برای عموم مردم پرداختند.

شایان ذکر است که کلیه فعالیت‌ها در غرفه ها از طراحی تا اجرا توسط بانوان مسئول کانون های قرآنی، کتاب و کتابخوانی و کانون زیارت اولی شهرستان اسلامشهر انجام شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید