» صفحه اصلی » خدمت رسانی کانون مشاوره ومددکاری خدمت رضوی منطقه۶ تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خدمت رسانی کانون مشاوره ومددکاری خدمت رضوی منطقه۶ تهران

۲۰ بهمن ۰۲ 0۰18

پیگیری و تدوام در ارائه خدمات مددکاری به محبان اهل بیت (ع) از دغدغه مندی های کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶تهران است.

به گزارش آسمانی نیوز، هاله دلجو مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران خبر از برگزاری دو کارگاه با موضوعات مهارت ارتباط مؤثر و نیازهای دوران کودکی داد.

دلجو اظهار داشت : راهکارهای بسیار کاربردی که زهرا حیدری دکترای روانشناسی دراین کارگاه مطرح کرده در خصوص از بین بردن موانع برقراری ارتباط همچون قضاوت، ذهن خوانی، خشم و …. بسیار مفید و حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: همچنین در کارگاه (نیازهای دوران کودکی) فاطمه زاده محمدی دکترای روانشناسی درخصوص وابستگی ایمن، خودمختاری- کفایت- هویت، ابراز نظر و هیجانات، تفریح و شادی، محدودیت های واقع بینانه بیان کرد و راه حل های مفیدی به محبان اهل بیت (ع) داد .

هاله دلجو با همکاری خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری برای رفع مشکلات اجتماعی و نحوه صحیح ارتباط افراد با یکدیگراقدام به برگزاری این کارگاه کردند.

این کارگاه ها که در مسجد الرحمن برپا شد . پس از گرفتن نتایج نظرسنجی، رضایتمندی بسیار خوبی را جلب کرده بود، از اینرو این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/خبرنگار مریم کنشلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید