» اخبار جدید » در کوچه و محله‌های شهرقدس، محفل روضه‌الشهدا برپاست
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

در کوچه و محله‌های شهرقدس، محفل روضه‌الشهدا برپاست

۱۴ مرداد ۰۱ 1۰43

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام عزاداری سیدالشهدا علیه السلام و یاران باوفای حضرت آیین عزاداری حسینی مقابل بیت خانواده معظم شهدای شهرقدس توسط هیئت روضه الشهدا طی ۱۰ شب برگزار می‌شود.

کانون‌های خدمت رضوی در پنجشنبه‌های شهدایی با مشارکت در برپایی این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای والامقام، در معیت پرچم متبرک رضوی و ذکر صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام مجلس حسینی را با عطر زیارت رضوی عطرآگین می‌کنند.

حمیدرضا دمیرچلو خادم‌الشهدا و مسوول برگزاری این هیئت با بیان اینکه روضه‌الشهدا با هدف یادمان و تکریم شهدا هر هفته پنجشنبه‌ها در منازل و یا مقابل خانه خانواده‌های معظم شهدا در شهرقدس برپاست، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان با نقش آفرینی در برنامه‌های مختلفی مانند دکلمه‌خوانی، اجرای گروه سرود، روایتگری، سخنرانی، مداحی، ذکر صلوات خاصه و وصیت‌نامه خوانی شهدا در راستای ترویج سیره و فرهنگ شهدا گام برمی‌دارند.

زینت بخش این محفل معنوی عرض توسل به ساحت مقدس اهل بیت‌(ع)، روضه‌خوانی و سینه زنی است که با استقبال ساکنین و رهگذران محل همراه بوده است.

پایان بخش این مراسم اهدای هدایا و بسته‌های تبرکی توسط خادمیاران رضوی به خانواده‌های معظم شهدای والامقام و تجلیل و تکریم از آنهاست و والدین شهدا نیز ضمن قدردانی، دعای خیر خود را بدرقه خادمین اهل بیت علیهم السلام می‌کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید