» اخبار جدید » دوازهمین نشست تخصصی کانون سلامت استان تهران در جوار هشتمین امام برگزار شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دوازهمین نشست تخصصی کانون سلامت استان تهران در جوار هشتمین امام برگزار شد

۹ اسفند ۰۰ 1۰31

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دوازدهمین جلسه ماهانه کانون خدمت رضوی سلامت استان تهران با حضور مسوولین کانون سلامت در مناطق و شهرستان‌های استان در جوار ملکوتی حرم مطهر رضوی و در ایام شهادت امام موسی الکاظم علیه السلام در حسینیه زایر سرای گل نرجس برگزار شد.

جلسات کانون خدمت رضوی سلامت استان تهران ماهیانه به صورت مستمر برگزار می‌شود و این برنامه جهت هم اندیشی و برنامه ریزی بیشتر، ضمن جمع بندی امور سالی که گذشت و تبیین و برنامه ریزی به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده در سال آینده همراه با حضور خانواده ها اجرا شد.

یکی از جلوه‌های این نشست با توجه به حضور خانواده ها و فرزندانی که به سن تکلیف رسیده بودند، آئین برگزاری جشن تکلیفی باحضور حجت‌الاسلام دوستی از مبلغان اعزامی حرم مطهر امام رضا علیه السلام بود که این موضوع علاوه بر اهمیت دادن به مسایل پزشکی و درمانی به بعد معنوی سلامت جسم و روح نیز اشاره داشت و در ادامه به تشریح فلسفه جشن عبادت پرداخته شد.

در ادامه هدایای متبرک از قسمت مرکز خدمات فرهنگی حرم مطهر تهیه و به دختران و پسران مکلف همراه با کتاب و سجاده نماز تقدیم شد.

در پایان پس از ذکر مصیبت شهادت امام موسی الکاظم علیه‌السلام توسط خادمیار خسروبیگی مسئول کانون سلامت شهرستان ورامین، تکه‌فرش متبرک حرم مطهر به عنوان تبرکی، هدیه داده شد.

کانون خدمت رضوی سلامت استان تهران فعالیت های متعددی در زمینه ویزیت بیماران، اجرای برنامه های آموزشی بهداشت، مشارکت در برنامه های گروهی، ارائه مراقبت ها و آموزش های پرستاری، خدمات جراحی، مامائی، دندانپزشکی و مشارکت در اردوهای جهادی سلامت فعالیت می کند و در نظر دارد در سال های آینده نیز آخرین جلسات مناطق و شهرستان ها را در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید