» اخبار جدید » دومین کارگاه آموزش قالی بافی برگزار می شود
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دومین کارگاه آموزش قالی بافی برگزار می شود

۲ مرداد ۰۱ 1۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در راستای برگزاری دومین دوره قالی بافی گفت: با توجه به استقبال فراوان علاقه مندان قالی بافی، دومین کارگاه قالی بافی در سطح مقدماتی از دوم مرداد ماه امسال روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ١۶ تا ١٧:۳۰ برگزار می شود.

مقدم خاطر نشان کرد؛ با توجه به هماهنگی های انجام شده در دوره اول، ۵ بسته کامل دار فلزی با تمام وسایل و ملزومات مورد نیاز کارگاه توسط خیرین تهیه و در اختیار هنرآموزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ابتدا هر دار قالی برای یکنفر در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل حضور زیاد علاقه مندان در آخر دوره هر پنج نفر با یک دار قالی آموزش دیدند.

مقدم در ادامه به مواردی که در اولین دوره قالی بافی آموزش داده شد، اشاره کرد و گفت: در ابتدا هنرجویان با دار قالی، طریقه باز و بسته کردن آن، دفه، چنگک، نخ چله و نخ تاروپود، نخ نقشه و نخ ابریشم، طرز قیچی کردن، آشنا شدند و در آخر توانستند طرح دلخواه خود را ببافند.

وی همچنین به برگزاری کارگاه‌ های دیگر توسط کانون کارآفرینی و اشتغال پرداخت و افزود: کارگاه خیاطی روزهای دوشنبه ساعت ١۴:٣٠ تا ١۶ و روزهای پنجشنبه ساعت ١٠:٣٠ تا ١٢، کلاس بافتنی روزهای چهارشنبه ساعت ١۶ تا ١٧:۳۰ و

کارگاه عروسک سازی سه شنبه ها ساعت ١١ تا ١٢:٣٠ در حال برگزاری است.

شایان ذکر است علاقمندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی می توانند (نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره) را به شماره ٠٩١٢۵٧٠۴۵۴١ پیامک کنند .

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید