» اخبار جدید » دیدار خادمیاران رضوی شهریار با خانواده‌های شهدا
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار خادمیاران رضوی شهریار با خانواده‌های شهدا

۶ اسفند ۰۰ 1۰87

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون ایثار و شهادت، با حضور جمعی از خادمیاران در معیت پرچم رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، متولی دیدار با خانواده‌های شهدا بودند.

خادمیار ثریا رضایی مسئول کانون ایثار و شهادت و جانشین کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، از مجاهدت های شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

درادامه، خانواده‌ها پس از بیان خاطراتی از شهید، از خادمین امام رضا علیه السلام بابت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کردند و درخواست داشتند تا نایب الزیاره آنان در حرم رضوی باشند.

« حسن حسین نیا» متولد ۱۳۵۰ است که ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۹ درمنطقه بانه شهید شد و پیکر او در میدان مظفر واقع در استان کردستان قرار دارد.

« سیدحسن جعفری» در ۱۳۴۴ به دنیا آمد. او ۱۵ شهریور ۱۳۶۴ در منطقه کردستان به درجه شهادت رسید که پیکر وی در گلزار شهدای روستای شاهنشین بیجار واقع در استان کردستان قرار دارد.

مداح اهلبیت خادمیار حسین مرشدی مدیحه سرایی دو مراسم را برعهده داشت. همچنین اهدای هدایا و متبرکات رضوی و اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از دیگر برنامه‌های دیدار خدام رضوی با خانواده‌های شهید «حسن حسین نیا» و «سیدحسن جعفری» بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید