» اخبار جدید » روایتی از خواب پدر شهید پیش از دیدار با خادمیاران رضوی در شهریار
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

روایتی از خواب پدر شهید پیش از دیدار با خادمیاران رضوی در شهریار

۲۹ اردیبهشت ۰۱ 1۰40

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به همت کانون ایثار و شهادت و با حضور حجت الاسلام علی سلامت بخش رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار و جمعی از خادمیاران در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت در روستای یبارک شهرستان شهریار اجرا شد.

ابتدا خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان و گلاب، رضا جان گویان با نوای «ای صفای قلب زارم» به دیدارخانواده معظم شهید محرمعلی آقاخانی رفتند و خانواده معظم شهید با گل افشانی به استقبال خادمیاران و پرچم متبرک رضوی آمدند.

شهید والامقام محرمعلی آقا خانی متولد ۱۳۴۲ در تاریخ ۱۳۶۴/۰۲/۲۶ در منطقه بانه- سردشت استان کردستان به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای روستای یبارک شهرستان شهریار قرار دارد.

در ادامه دومین دیدارخادمیاران با خانواده معظم شهید علی قره داغی انجام شد.‌ این شهیدوالامقام متولد ۱۳۵۵ بود که در تاریخ ۱۳۷۲/۰۹/۱۰ در منطقه بانه استان کردستان به درجه رفیع شهادت نائل شد وپیکرمطهرش در گلزارشهدای بهشت زهراء تهران مدفون است.

مرتضی قره داغی پدرمعظم شهید علی قره داغی ضمن استقبال از پرچم متبرک آستان قدس رضوی در جریان دیدار با خادمیاران رضوی بیان داشت: شهیدان زنده‌اند و خون‌هایی که در دفاع از اسلام ریخته شده و به عشق حضرت ابوالفضل العباس(ع) است و او از ما شفاعت می کند و اعتقاد مردم ایران قوی است.

پدر شهید قره‌داغی به خوابی که دیده بود اشاره کرد و گفت: دیشب خواب دیدم در منزل ما جلسه مهمی تشکیل شده و سید بزرگواری در مجلس نشسته است و مردم داشتند از برکات او فیض می‌بردند و یقین پیدا کردم که حضرت امام جواد علیه السلام بود و پیش از تشرف پرچم متبرک پدر بزرگوارشان در منزل شهید حضور یافته بودند.

وی ضمن قدردانی از این اقدام خادمیاران امام رضا علیه السلام افزود: خادمیان حضرت در جای جای کشورمان را به عطر و بوی حرم مطهررضوی عطرآگین می‌کنند، امروز ایرانیان به این مهم نیازدارند و کاری که شما در سرکشی به خانواده معظم شهدا انجام می‌دهید موردتاییدامام رضا(ع) است. وجود نازنین امام رضا(ع) درایران مایه لذت ایرانیان است، خدایا شکرت، محبت کردی و امام رضا(ع) و خواهرش حضرت معصومه(س) را برای ما فرستادی، آنها مواظب ما هستند ما درهنگام گرفتاری به آنها پناه می‌بریم.

پدر شهید ادامه داد: ایرانیان انسان‌های خیری هستند، حرم.های معصومین با وجود ایرانیان زینت پیدا می کند؛ ایرانیان همواره در خدمت خانواده پنج تن آل عبا  چهارده معصوم هستند و به همین علت است که خداوند متعال هوایمان را دارد و برای پیروزی اسلام و مسلمین، ریشه‌کنی ظلم، ظهور امام زمان(عج) و جاری شدن نورخدا دعا می‌کنم.

گفتنی است، مدیحه‌سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدارصمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده‌های معظم شهدا بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید