» اخبار جدید » سالگرد شهادت سردار دلها میهمان چایخانه حضرت رضا(ع) در منطقه ۵ تهران باشید
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

سالگرد شهادت سردار دلها میهمان چایخانه حضرت رضا(ع) در منطقه ۵ تهران باشید

۱۲ دی ۰۱ 1۰45

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل ها به خبرنگار آستان نیوز گفت: شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی است ، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر از حاج قاسم در دوران حیاتش شد. راه سردار سلیمانی همچنان ادامه دارد.او در ادامه از برپایی چایخانه حضرت امام رضا(ع) خبر داد و افزود:در شب و روز سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در ضلع غربی میدان صادقیه از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان دوستداران و عزاداران سردار خواهیم بود.

یزدی در ادامه خاطر نشان کرد خادمیاران با همراه داشتن پرچم متبرک رضوی در همایش “عهدواره سردار دل ها ” روز دهم دی ماه در سالن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ حاضر شدند و بعد از اجرای مراسم آئینی ، مزار شهید گمنام در حیاط اداره را زیارت کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آخر بیان کرد به مناسبت سالروز میلاد بانوی دو عالم و بزرگداشت مقام زن جشن ولادت توسط کانون تعلیم و تربیت در روز ۲۲ دی ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ ویژه مادران و دانش آموزان دختر در زینبیه کن برگزار می شود.

یزدی با دعوت از خیرین جهت مشارکت در هزینه ها از جمله پذیرایی و هدایا،گفت علاقه مندان می توانند کمک های نقدی را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۵۷۹۵۲۸۸۱ با شناسه واریز ویژه منطقه ۵: ۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی واریز و تصویر فیش واریزی را از طریق ایتا یا واتس آپ با ذکر نام “جشن ولادت” به شماره ۰۹۲۱۳۷۶۴۹۳۱ ارسال نمایند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید