» اخبار جدید » غبارروبی و ادای احترام خادمیاران منطقه ۱۴ تهران به مقام شهدای گمنام
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

غبارروبی و ادای احترام خادمیاران منطقه ۱۴ تهران به مقام شهدای گمنام

۱۵ خرداد ۰۱ 2۰27

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران منطقه ١۴ تهران با تقدیم گل و صلوات به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. این سنت هر ساله در ایام دهه کرامت با حضور جمعی از خادمیاران بارگاه منور ثامن الحجج(ع) و نثار گل و گلاب به جا آورده می ‌شود. امسال نیز خادمیاران، گلزار مطهر شهدای آرمیده در بوستان نارنج و مسجد امام خمینی(ره) واقع در شهرک شهید بهشتی را غبارروبی و عطرافشانی کردند و یاد و نام آن ها را گرامی داشتند.

غروب روز شنبه همزمان با سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، بوستان نارنج منطقه ١۴ میزبان جمعی از خادمیاران بارگاه امام هشتم بود و خادمیاران با گلاب و نثار شاخه گل آیین غبارروبی را به جا آوردند.

پس از آن خادمیاران به مزار شهدای گمنام مسجد امام خمینی(ره) واقع در شهرک شهید بهشتی(قصرفیروزه ۲) رفتند و با اهدا گل و با گلاب مزار شهدای آرمیده در آنجا را نیز غبارروبی کردند.

قرائت قرآن، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و مدیحه خوانی از جمله برنامه های این دو مراسم بود.

در کنار این مراسم میز خدمت کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نیز برپا بود و خطاطی هایی را انجام و به حاضرین در مراسم تقدیم کردند.

در پایان هر دو غبارروبی بسته های مزین به نام و عکس شهدا در میان حاضرین توزیع شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید