» اخبار جدید » معاون کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران گفت:
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

معاون کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران گفت:

۹ اسفند ۰۰ 2۰43

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه آموزشی و هماهنگی کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۵ با حضور مسئولین کانون های تخصصی و معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه معاونت کانون های خدمت رضوی استان تهران، با اشاره به برنامه‌های کانون ها تا پایان سال جاری و سال ۱۴۰۱ ضرورت تلاش بیشتر به منظور خدمت به ولی نعمتان را مورد تاکید قرار داد.

آذرنوش تهیه بسته های کمک معیشتی برای پیش از عید نوروز و همچنین ماه رمضان را یکی از مهمترین اولویت‌های کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ دانست .

وی همچنین شروع به کار هیئت خدام رضا در ایام ماه رمضان و ضرورت حضور تمامی مسئولین کانونها در برنامه‌هایی با محوریت محبت اهل بیت علیهماسلام را یکی از اولویت‌ها و اهداف منطقه عنوان کرد.

در ادامه این نشست حسین عبدی، معاون خادمیاری و رابط کانون عمومی منطقه پس از ارائه توضیحاتی پیرامون عملکرد کانون طی سال جاری از لزوم عملکرد تشکیلاتی و لزوم گزارش نویسی در سامانه سخن گفت.

گفتنی است این نشست با حضور مسئولین کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران در سالن اجتماعات دانشگاه مهندسی واحد جنوب تهران برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید