» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع): حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران دراجتماع بزرگ هیئت خدام الرضا(ع) 
کانون های خدمت رضوی استان تهران

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع): حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران دراجتماع بزرگ هیئت خدام الرضا(ع) 

۲۶ شهریور ۰۲ 3۰111

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۵ تهران در اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان آئینی امام حسین(ع) شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، اجتماع بزرگ امام رضایی ها در آخرین روز ماه صفر و همزمان با سالروز شهادت امام مهربانی ها، آرام جان ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور قشرهای مختلف مردم بویژه خادمیاران و یاوران رضوی از کل استان تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار شد.

کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با تشکیل دسته سینه زنی، از میدان شهدا به سمت میدان آئینی امام حسین (ع) عزاداری و در پایان به خیل عزاداران حاضر در این مراسم پیوستند و به اقامه عزا پرداختند.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین علیرضا پناهیان طی سخنرانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) فرازهایی از اوصاف آن امام همام بیان کرد و همچنین از نحوه شهادت امام که یکی از سیاسی ترین شهادت ها در ائمه معصومین هست اشاره کردو در پایان سخنرانی اشاره ای به حضور پرشور مردم در مراسم پرشور و عظیم راه پیمایی اربعین پرداخت و از فضایل این مراسم و اتحاد و وحدت مسلمان چه شیعه و چه سنی بیان کرد.

پایان بخش این مراسم روح بخش روضه خوانی و ذکر مصیبت شهادت امام رضا(ع) از سوی مداحان اهل بیت(ع) امیر عباسی، سید محمدرضا نوشه ور و حسین ستوده بود.

شایان ذکر است خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در طول مسیر حرکت هیئت های عزاداری با برپایی موکب های پذیرایی، اجتماعی و فرهنگی هنری و… به ارائه خدمت پرداختند و چایخانه و شربتخانه رضوی نیز در میدان آئینی امام حسین (ع)بر پا و زینت بخش این مراسم بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید