» اخبار جدید » هم افزایی خادمیاران رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در اسلامشهر
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

هم افزایی خادمیاران رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در اسلامشهر

۸ دی ۰۱ 1۰53

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به منظور هم افزایی و تقویت ارتباطات و تعامل کانون های تخصصی خدمت رضوی با خادمیاران و یاوران رضوی نشست هم اندیشی و هم افزایی خادمیاران رضوی برگزار شد. این نشست با حضور اعضای کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرک انبیاء برگزار شد.

در این نشست ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهربا تشکر از حضور خادمیاران،یاوران و مسئولان کانون‌های خدمت رضوی که در مسیر خدمت رسانی به محرومان گام برداشته اند بر لزوم همکاری و هم افزایی کانونها برای خدمت رسانی بهتر و انعکاس اخبار و فعالیت های کانونها درهمکاری با کانون‌ خبر و رسانه تاکید کرد.

اصغری در این نشست با اشاره به گزارش اقدامات و فعالیت های کانون های خدمت رضوی اسلامشهر گفت:کانون های خدمت رضوی باید خدمت رسانی به محرومان را با روحیه جهادی و به نیابت از امام مهربانی ها در هر شرایطی را ادامه دهند و اولویت خدمت رسانی به محرومان را فراموش نکنند.

وی در ادامه بر لزوم ثبت گزارش فعالیت ها و اقدامات درسامانه خادمیاری و استمرار ارتباط میان خادمیاران و کانون های خدمت رضوی تاکید کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید