» صفحه اصلی » آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

۱۰ بهمن ۰۲ 0۰32

همزمان با ماه رجب المرجب آیین تکریم دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن جلسات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار گردید

به گزارش آسمانی نیوز؛ مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قدیر میرزاپور مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی و همخوانی صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام آغاز شد.

مراسم تکریم و معارفه با حضور پرچم متبرک حرم مطهر سلطان‌خراسان‌ امام‌رضاعلیه‌السلام مراسم نورانی شد.

ولی اله اصغری دبیر سابق کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر گزارشی از عملکرد کانون ها در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، کار آفرینی و درمانی برای حاضران و مسئولان شهرستان بیان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر با بیان عملکرد کانون خدمت رضوی شهرستان و خادمیاران رضوی که با پرچم متبرک حضرت رضا علیه‌السلام به درب منازل آبرومندان و نیازمندان و گرفتاران حضور پیدا میکنند و دست رضوی گونه را به مردمی که عاشق و دلباخته امام رضا علیه‌السلام است می گیرند.

وی اظهار داشت: من به شخصه شاهد برنامه‌های گسترده کانون‌های خدمت رضوی شهرستان هستم که فعالیت‌های جهاد گونه را در سطح شهرستان انجام دادند.

براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران توضیحاتی در خصوص جهاد تببین و نقش اجتماعی و سیاسی که باید ایفا کنیم و توضیحات حضرت رهبری را در این مورد خاص بیان کرد.

وی افزود: الان ما در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم، ۲۲ بهمن ماه امسال با سال های دیگر متفاوت است و مشت‌های گره کرده و محکم خود را بر سر استکبار جهانی فرود می‌آوریم.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران از خدمات و زحمات ولی اله اصغری دبیر سابق کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر تشکر و قدردانی کرد.

سپس دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ابراز امیدواری کرد که با کمک کانون های خدمت رضوی و خادمیاران شهرستان اسلامشهر بتوان فعالیت ها را گسترش داد.

در خاتمه مراسم با حضور مسئولان شهری و مدیر کانون خدمت رضوی استان تهران و امام جمعه شهرستان اسلامشهر از ولی اله اصغری تکریم و علی اکبر رستمی معارفه شد.

انتهای پیام/ مصطفی مسیبی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید