» اجتماعی » امضای تفاهم نامه با وزارت تجارت کشور روسیه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - جهان - خاورمیانه - خیریه - صفحه اصلی

امضای تفاهم نامه با وزارت تجارت کشور روسیه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

۶ فروردین ۰۳ 2۰43

به گزارش خبرنگار آسمانی نیوز:معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور از امضای تفاهم نامه با وزارت تجارت کشور روسیه خبر داد .
محسن امرایی با اشاره به امضای تفاهم نامه مجمع جهانی سادات کشور با وزارت تجارت روسیه گفت: یکی از مهمترین دلایل این تفاهم نامه ایجاد بازارچه ای در شمال شهر مسکو برای تجار ایران است که به عرضه تولیدات و محصولات حلال بپردازند.
وی با بیان اینکه این بازارسازی حلال از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است؛ گفت: جهانی شدن اقتصاد باعث شده است که نیاز به آشنایی با دیدگاه اسلامی نسبت به تجارت به منظور درک عوامل شکل دهنده رفتارهای مشتریان مسلمان برای تجارت های جهان به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شود.
امرایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شعار سال گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مسئله تولید است و امسال باید جهشی در تولید صورت گیرد که این جز با مردمی کردن اقتصاد ممکن نیست.
وی گفت: مشکل اقتصادی ما تنها مسئله داخلی نیست بلکه سال‌ها است دشمنان ما، آمریکایی‌ها برای فروپاشی اقتصاد ما تلاش می‌کنند که تاکنون ناکام بوده اند و از این پس هم با تلاش مردم و مسئولان دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.
معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور در پایان افزود: ایجاد این دست تفاهم نامه ها و اقدامات در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال است که امیدواریم به این مهم برسیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید