» صفحه اصلی » امام‌جمعه کاشان: آزادی فلسطین محور وحدت مبارزان جهان اسلام باشد
صفحه اصلی

امام‌جمعه کاشان: آزادی فلسطین محور وحدت مبارزان جهان اسلام باشد

۶ اسفند ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان ضمن اشاره به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با تدابیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: لازم است رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد فلسطین و حمایت از فلسطینیان سرلوحه مبارزان قرار بگیرد.

امام جمعه کاشان افزود: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری لازم است تلاش برای آزادی فلسطین محور وحدت مبارزان باشد چراکه در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ ملتی بدین گونه مورد ظلم قرار نگرفته‌ و دشمن نیز با استفاده از غفلت برخی کشورهای منطقه به جنگ‌های داخلی دامن می‌زند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به پنج اسفند، روز مهندسی خاطرنشان کرد: مهندسان، معماران و نهادهای متصدی و مسئولان بنیاد مسکن توجه داشته باشند یکی از مشکلات بخش عمده‌ای از مردم کاشان سکونت است و لازم است به مشکلات مردم در این حوزه رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت کشور در آپارتمان زندگی می‌کنند، تصریح کرد: برخی آپارتمان‌ها از کیفیت پایینی برخوردار است و برخی افراد نیز فرهنگ آپارتمان نشینی ندارند که این موارد سبب بروز مشکلات متعددی شده‌‌ که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

نمازی ضمن اشاره به ۹ و ۱۴ اسفند سالروز صدور فرمان حضرت امام در سال ۵۷ مبنی بر تشکیل بنیاد مستضعفان و کمیته امداد ابراز داشت: ۲۵ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن محمد باقر (ع) است و آن حضرت در سال ۱۱۳ قمری به دعوت مردم فین و خاوه به این خطه سفر کردند که باید به طور ویژه مراسم سالروز آن حضرت برگزار شود.

وی بیان داشت: پیاده‌روی به سمت حرم مطهر علی بن محمد باقر (ع) باید با هماهنگی نیروهای انتظامی و نظامی باشد و در جهت برگزاری مراسمات تمامی ارگان‌ها اهتمام ورزند چراکه آن حضرت برای مردم ایران و این خطه یک نعمت است و امامزاده علی بن محمد باقر دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید