» اجتماعی » معاون اقتصادی مجمع سادات کشور؛ جهش تولید با نقش آفرینی مردم میسراست
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - خیریه - صفحه اصلی

معاون اقتصادی مجمع سادات کشور؛ جهش تولید با نقش آفرینی مردم میسراست

۶ فروردین ۰۳ 2۰44

معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور گفت: یکی از مهمترین عوامل جهش تولید در کنار حمایت های حاکمیت نقش آفرینی مردم است.
وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: این نام گذاری حاکی از نگاه بلند و کارشناسانه ای دارد که خط مشی راهبردی کشور را طی یک سال با این نام گذاری تعیین کردند.
امرایی با تاکید بر اینکه همه باید به نام گذاری سال توجه کنیم و بدانیم که چرا مقام معظم رهبری جهش تولید را به عنوان شعار سال انتخاب کردند، افزود: مهمترین علت آن مراحل چهارگانه ای است که کشورهای صنعتی دنیا به مرزهای صنعتی اعم از آموزش، پژوهش، تولید فناوری و تکنولوژی و سپس تولید انبوده برای صادرات و درآمدزایی رسیده‌اند.
وی با اشاره به تعیین شعار سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: این نامگذاری‌ها در ۱۷ سال گذشته نشان می‌دهد که اولویت رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد بوده و هشت سال است که برای شعار سال موضوع تولید را برجسته کرده‌اند.
محسن امرایی ، با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند همت و مشارکت مردم است، افزود: همان طور که مردم محور اصلی شکل‌گیری، پیروزی و بقا انقلاب اسلامی بوده و هستند جهش تولید نیز نیازمند همت و مشارکت آنان است.
امرایی ادامه داد: دشمن با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال اعمال فشار و فروپاشی اقتصاد کشور است، از این رو مردم باید با مشارکت در جهش تولید، در مقابل این توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی مقاومت کنند.
امرایی ادامه داد: برای تحقق شعار سال نیاز به حمایت مردم، دستگاه‌های حاکمیتی، حذف موانع و مبارزه با فساد داریم که باید محقق شود.
معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور در پایان افزود: امیدواریم با ایمان و امیدی که در ۴۵ سال گذشته به صورت ویژه در مردم شاهد بودیم موانع پایانی را بر طرف کنیم و به قله‌های بلند پیشرفت در زمینه صنعت، امنیت، اخلاق و فرهنگ برسیم و با همت مردم و مسؤولان شاهد تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردمی» باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

  • ×

    با ما در ارتباط باشید