» صفحه اصلی » ارایه خدمات مددکاری توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارایه خدمات مددکاری توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ 

۱۰ بهمن ۰۲ 0۰33

نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی دارالمؤمنین تهران گفت:استمرار در ارائه خدمات مددکاری به محبان اهل بیت(ع) از ویژگی‌های بارز خادمیاران است.

به گزارش آسمانی نیوز، نیره تهرانی گفت: در روزگاری که به دلایل گوناگون و گاهی ناشناخته؛ زمینه ایجاد تنش و بحران‌های فردی و جمعی شدت گرفته و به بروز مشکلات و ناهنجاری‌های عدیده منجر شده است؛ خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ١۴ تهران با تمام قوا وارد عرصه خدمت در حیطه تخصص و حرفه خود شده‌اند و با حضور فعالانه خود زمینه برقراری ارتباط با اقشار مختلف را فراهم آورده‌اند.

مسئول کانون مشاوره و مددکاری افزود: خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خود را وقف رسیدگی به اموری کرده‌اند که شاید در توان هرکسی نباشد. داشتن گوش شنوا برای غم‌ها، مصائب و اسراری که جایی جز نهان‌خانه دل ندارد، آن هم داوطلبانه و با انگیزه الهی، ایمانی راسخ و روحیه‌ای پرقدرت می‌طلبد. ایمان و باوری که به لطف پروردگار و عنایت امام رئوف(ع) همچون گنجی در وجود مشاوران کانون مشاوره به ودیعه نهاده شده است.

وی در ادامه گفت: مساجد و حسینیه‌ها از دیرباز یکی از سنگرهای خدمت به خلق‌الله شناخته می‌شده و متخصصان کانون مشاوره هم با حضور مستمر، مثمرثمر و خالصانه خود در مساجدی همچون خداداد، امام محمد تقی(ع)، امام جعفر صادق(ع)، فاطمیه و حسینیه جوانان حسینی به وظایف‌شان در قبال محبان حضرت رضا(ع) جامه عمل پوشانده و به این کانون‌های اصیل فرهنگی و اجتماعی رنگ و جلوه‌ای پویاتر می‌بخشند.

تهرانی در پایان گفت: اقدامات و فعالیت‌های کانون مشاوره منطقه دارالمؤمنین تهران در زمینه‌های رفع مشکلات فردی و اجتماعی در رده‌های سنی بسیار چشمگیر است و از میان آنها به مواردی همچون کاهش تنش‌های روحی، ارائه راه حل برای کاهش و حل مشکلات خانوادگی، اصلاح و بهبود روابط زوجین با هم و فرزندان، خانواده‌درمانی، آموزش سبک‌ها و تکنیک‌های فرزندپروری، آموزش مهارت‌های والدگری، ایجاد انگیزه و امید، ارتقاء توانمندی برای حل مسئله، افزایش سازگاری و بهبود روابط، آموزش مراحل حل تعارض‌های بین فردی، کیفیت‌بخشی به زندگی مبتلایان به سطح خلق پایین، مدیریت بحران و… می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید