» صفحه اصلی » تقدیر از شاعران آئینی/ خدمتی از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تقدیر از شاعران آئینی/ خدمتی از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران

۱۳ بهمن ۰۲ 0۰20

همزمان با چهارشنبه امام رضایی از دبیران و دانش آموزان شاعر آیینی که در کارگاه های آموزشی سرایش شعر تحت آموزش کانون خدمت رضوی شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران هستند، تقدیر شد.

به گزارش آسمانی نیوز، همزمان با چهارشنبه امام رضایی از دبیران و دانش آموزان دبیرستان هیئت امنایی طلوع فجر که در کارگاه های آموزشی سرایش شعر تحت آموزش کانون خدمت رضوی شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران و شاعر آیینی هستند تقدیر شد.

سمیرا شکریان مسئول کانون خدمت رضوی شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران گفت: پس از مشاهده تلاش و علاقه وافر علاقمندان به سرایش شعر آیینی در چهارشنبه، همزمان با روز منتسب امام رضا(ع) در مراسمی از تلاش این عزیزان تقدیر شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور مجید حسینی فر، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۹ و میهمانانی از اداره کل آموزش و پرورش، دبیران و اولیاء دانش آموزان بود با اهدای جوایز از دبیران و دانش آموزان تقدیر شد.

شکریان افزود: این مراسم با شعرخوانی توسط شاعران برتر، توضیح و شرح فعالیت های کانون های رضوی در مدارس و خصوصا دبیرستان دخترانه هیئت امنایی طلوع فجر همراه بود.

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم که نتیجه حضور دبیران و اولیاء دانش آموزان برتر در این جلسه، اعلام آمادگی دبیران رشته های مختلف شیمی ،فیزیک و اولیاء دانش آموزان جهت همکاری با کانون های رضوی شد و این عزیزان به سایر کانون ها معرفی شدند.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه خلیلی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید