» اخبار جدید » تکریم و عیادت از مادر شهید پرویز منصور علی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تکریم و عیادت از مادر شهید پرویز منصور علی

۲۵ بهمن ۰۱ 0۰35

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دیدار و عیادت از مادر شهید پرویز منصور اظهار کرد: مادران شهدا وظیفه خود در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به نحو احسن انجام داده‌اند و امروز تکریم و تجلیل از این اسوه‌های صبر و مقاومت، وظایف ماست.

جان نثار گفت: سرگرد شهید پرویز منصور علی هفتم مرداد ماه ۱۳۳۵ در خانواده ای مومن و متدین در اراک به دنیا آمد، پس از اخذ دیپلم در نیروی هوایی ارتش استخدام شد و افسری کوشا و با انضباط بود و دو روز قبل از سالروز تولدش پنجم مرداد ماه۱۳۶۷ در حمله دشمنان به سایت راداری سوباشی به همراه ۱۸ تن از همرزمان خود به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: سایت رادار سوباشی به عنوان یکی از مهمترین سایت‌های راداری کشور نقش ویژه‌ای در مقابله با تهاجمات هوایی رژیم بعث‌ عراق، در زمان جنگ تحمیلی داشت. دشمنان بعثی از فضای آتش بس بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ برای انهدام این رادار استفاده کردند و جنگنده‌های «میگ ۲۵» عراق که در بمباران شهر‌های غربی کشور شکست خورده بودند، در بازگشت از مأموریت، با چند موشک لیزری که از فاصله دور شلیک شده بود، اتاق عملیات این سایت راداری را منهدم کردند.

جان نثار در ادامه عنوان کرد: در این دیدار صمیمی مادر شهید در بستر بیماری با چشمانی اشک آلود به پرچم متبرک رضوی تمسک جست و خادمیاران برای شفای عاجل مادر شهید دعا کردند و تبرکی‌های رضوی اهدا شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

علیرضا تجریشی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید