» اخبار جدید » غبار روبی آستان امام زاده عبدالله با حضور خادمیاران رضوی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

غبار روبی آستان امام زاده عبدالله با حضور خادمیاران رضوی

۳۰ خرداد ۰۱ 2۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران در مراسم غبار روبی آستان امام زاده عبد الله شهر ری حضور یافتند و ارادت خود را نسبت به این امام زاده واجب التعظیم ابراز نمودند.

حسین ابوعبدالله ملقب به ابیض‌، فرزند عبدالله ابن‌عباس و از نواده‌های امام زین‌العابدین (ع‌) است‌. وی در شهر قم متولد شد و در سال ۳۱۹ ه.ق، در ری وفات یافت‌. او از بزرگان عصر خود و سرآمد علم و اخلاق به شمار می‌رفت‌. جد چهارمش حسن‌الفطس بود که در اولین قیام آل علی (ع‌) علیه جور و بیدادگری بنی عباس‌، پرچم‌دار بود و چون بیرق سفید و گاهی زرد در دست داشت‌، او را سرنیزه آل ابی‌طالب می‌گفتند. همچنین تعداد زیادی از مشاهیر مذهبی ، علمی، ادبی و سیاسی در جوار این امام زاده واجب التعظیم مدفون هستند.

این مراسم با تلاوت قرآن مجید و زیارت امین الله شروع و در ادامه با مداحی خادمیاران رضوی برادران وحید اخلاقی ، حمید فرجی و مجید حاجی بنده ادامه داشت . همچنین خادمیاران رضوی پس از حضور در مضجع این امام زاده و غبار روبی مهمان سفره متبرک این آستان شدند.

خادمیاران رضوی در این برنامه بر مزارحضرت ایت الله العظمی سید علی حائری مفسر کبیر قرآن مجید حاضر شدند و نسبت به مقام علمی این عالم شیعی ادای احترام کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید