» اخبار جدید » آیین بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

آیین بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرقدس

۱۰ آذر ۰۱ 1۰35

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جشن ولادت حضرت زینب(س)، بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرستان قدس همزمان به همت هیئت روضه‌الشهدا و کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجشنبه شهدایی برگزار شد.

در این محفل شهدایی امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسوول کانون‌های خدمت رضوی و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان تیپ فاطمیون، ایثارگران، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خادمیاران رضوی حضور یافتند.

این مراسم در معیت پرچم متبرک حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) برگزار شد و ابتدای مراسم با صلوات خاصه امام رضا(ع) و همخوانی سرود خدمت همراه بود و در ادامه گروه نوجوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اجرای سرودهایی در رثای شهدای والامقام و امام زمان(عج) دومین سالگرد تشکیل گروه را گرامی داشتند.

همچنین سردار کمالی از همرزمان سردار شهید سلیمانی به روایتگری پرداخت و در پایان از جانبازان مدافع حرم فاطمیون با اهدا هدایا و متبرکات رضوی آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است گروه روضه‌الشهدا با همکاری نوجوانان و جوانان گام دوم انقلاب اسلامی هر هفته در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی یادمان شهدای والامقام شهرستان قدس را در خانه شهدا برگزار کرده و در معیت پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) با همراهی خادمیاران رضوی عطر زیارت را در نقاط مختلف شهر طنین انداز می‌کنند

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید