» اخبار جدید » ارائه خدمات مشاوره خادمیاران رضوی در مدارس تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارائه خدمات مشاوره خادمیاران رضوی در مدارس تهران

۱ اسفند ۰۱ 0۰22

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، ناهید سلیمانی مقدم سررابط کانون خدمت رضوی مشاوره و مددکاری استان تهران در دیدار و گفت‌وگو با ناظر، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره و مددکاری شهرستان قدس، اظهار کرد: مشاوران این عرصه به صورت داوطلبانه در مساجد، پایگاه های بسیج و نهادهای مختلف با هماهنگی مراجعه کرده و خدمات مشاوره ارائه داده و با کانون‌های دیگر مانند ایثار و شهادت و خانواده نیز همکاری داشته و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنند.

وی افزود: بخش‌هایی مانند کودک، نوجوان، جوان، پیش از ازدواج، زوجین، خانواده و میانسالان مورد هدف کانون خدمت رضوی مشاوره بوده و نسبت به مسائل آسیب‌های اجتماعی نیز خدمات مشاوره به نیابت از حضرت در مناطق و شهرستان‌های استان تهران ارائه می‌دهند.

مسوول کانون خدمت رضوی مشاوره استان تهران با اشاره به واکنش‌های مورد توجه مراجعه‌کنندگان و حس خوب آنها از اینکه از خادمیاران رضوی مشاوره دریافت می‌کنند، گفت: این خدمات به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی و با کمال آرامش انجام شده و مراجعه کنندگان به موارد مطرح شده بیشتر گوش می‌دهند.

وی به خادمیاران فعالی که داوطلبانه به مدارس رفته و به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهند اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و گسترش این خدمات در مدارس بیشتر در برنامه کاری قرار دارد.

قابل ذکر است، در این دیدار گزارشی از میزان فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره شهرقدس داده شد و پیشنهادات و نظرات نسبت به گسترش خدمت رضوی در اماکن عمومی از جمله مساجد و مدارس ارائه و مورد بررسی قرارگرفت و از فعالان این کانون با اهدای تابلو منقش به گنبد امام رضا (ع) و هدایای تبرکی آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید