» اجتماعی » برپایی هیئت خدام الرضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران
اجتماعی - اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی هیئت خدام الرضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران

۲۷ دی ۰۱ 0۰16

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محفل معنوی خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران با برپایی هیئت خدام الرضا(ع) در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها با حضور خادمیاران رضوی و اهالی محله برگزار شد.

این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز و با سخنرانی حجه الاسلام صفوی و مدیحه سرایی شیری از مداحان اهل بیت(ع) ادامه یافت. حجه الاسلام صفوی،با اشاره به فضائل حضرت زهرا سلام الله علیها گفت:« براساس روایت نبوی(ص)، اگر همه زیبایی و خوبی‌ها به صورت یک شخص مجسم شود،

آن شخص فاطمه زهرا(س) خواهد بود؛‌ بلکه فاطمه(س) از آن شخص برتر خواهد بود.وی علاوه بر ذکر فضائل ام ابیها(س) در ادامه افزود:فاطمه (س) همانند اهل بیت (س) بهترین الگوی بشریت است؛ زیرا همه ویژگی های امامان همچون علم امام، عصمت و ولایت تکوینی در ایشان جمع بود، بنابراین، ما باید از این الگویی که خداوند برای ما به عنوان یک نعمت و هدیه فرستاده بهره بگیریم.

برپایی میزهای خدمت رضوی توسط کانون های خدمت مشاوره و مددکاری؛ کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۳ تهران از دیگر برنامه های انجام شده در حاشیه این محفل به شمار می رود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دبیر سرویس فرهنگی /سید محمد حسن احدی نژاد

  • ×

    با ما در ارتباط باشید