» اخبار جدید » برگزاری مراسم ویژه شهادت خانم فاطمه زهرا(س) در کانون بانوان و خانواده شهرستان قرچک
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مراسم ویژه شهادت خانم فاطمه زهرا(س) در کانون بانوان و خانواده شهرستان قرچک

۱۰ دی ۰۱ 0۰143

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم شهادت بانوی دوعالم در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) واقع در خیابان منبع آب خیابان آیت الله خامنه ای بوستان یک شهرستان قرچک از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با حضور خواهران خادمیار و یاور رضوی با محوریت کانون بانوان و خانواده برگزار شد.

ابتدای جلسه با تلاوت سوره کوثر توسط خانم علی مدد ناظر کانون کتاب و کتابخوانی آغاز گردید و در ادامه سخنرانی، به مقام و منزلت حضرت زهرا سلام الله اشاره و با شرح حدیث ( ان الله لیغضب  لغضب فاطمه و یرضی لرضاها ) سخنان خود را ادامه داد.

علی مدد به جنبه عرشی حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و حضرت فاطمه(س) را نور و حقیقتی دانست که قبل از خلقت آسمان و زمین آفریده شده است.

در روز ۵ و ۶ دی ماه نیز جلسه کارگاهی با موضوع خودآگاهی در همین مکان برگزار شد که در این دو روز خانم عزیزی ناظر کانون بانوان و خانواده به تبیین و شناخت خود و اینکه کسی که خود را بشناسد خدای خود را شناخته همانطور که حضرت علی علیه السلام فرموده اند (عرف نفسه من عرفه ربه ) پرداخت.

عزیزی با بررسی دیدگاه مکاتب و روش های مشاوره ای و روان درمانی گفت: در روان شناسی و حتی پیش از آنها، مکاتب الهی و به ویژه اسلام ، متوجه این موضع می شویم که همگی آنها تمام افراد را به تدبیر در خویشتن فرا خوانده اند.

گفتنی است در این جلسه روضه خوانی و مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار گردید و در نهایت پذیرایی مختصری صورت گرفت و در آخر مراسم با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام مجلس حال و هوای امام رضایی به خود گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید