» اخبار جدید » برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرقدس

۱۳ بهمن ۰۱ 0۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه گرامیداشت شهدا و ایام الله دهه فجر با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و امنیت و جمعی از ایثارگران، خادمیاران رضوی و مسوولان شهری با همکاری کانون تبلیغ دینی و مداحی، کانون فرهنگی نورالهدی، پایگاه بسیج شهید رستمی و حضرت خدیجه(س) و ستاد گرامیداشت دهه فجر در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) کاووسیه شهرستان قدس شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواد‌ه‌های سردار شهید حاج حسین اسداللهی، شهید عباس آبیاری، شهید محمد مهدی رضوان، شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی و با سخنرانی سردار سیروس صابری همراه بود.

سردار سیروس صابری جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در سخنرانی این مراسم اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ سال گذشته که به کشور حمله می‌کردند بخش‌هایی از کشور جدا می‌شد اما با رهبری امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و شهدای بسیاری در ۸ سال جنگ تحمیلی تقدیم نظام شدند تا آسیبی به کشور وارد نشود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: شهدای مدافع حرم جوانانی بودند که زمان انقلاب را ندیده بودند و با وجود شبیخون‌های فرهنگی فریب نخورده و برای دفاع از حرم صف کشیدند. همچنین شهدای مدافع سلامت زمانیکه ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بود باز در صحنه بودند و برگ زرین دیگری رقم زدند.

وی با بیان اینکه سختی‌هایی وجود دارد اما با نگاهی به کشورهای مدعی می‌توان دید که کشور در اوج قرار دارد، افزود: باید زیر پرچم ولایت و پای دین ماند و مقابل مشکلات ایستادگی کرد.

در این مراسم گروه سرود نوجوانان به اجرا پرداخت و در پایان از خانواده معظم شهدا با اهدا هدایا آیین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید