» اخبار جدید » برگزاری هیئت خدام الرضا شهرستان قرچک در بهمن ماه
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری هیئت خدام الرضا شهرستان قرچک در بهمن ماه

۱۴ بهمن ۰۱ 0۰34

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک بار دیگر گردهم آمدند و با خواندن صلوات خاصه و زیارت امین الله حال و هوای حرم را تداعی کردند‌.

این برنامه در مسجد امام رضا علیه السلام واقع در خیابان مخابرات با حضور خادمیاران و یاوران رضوی  با قرائت قرآن و پخش سرود ملی مراسم شروع شده و با پخش صلوات خاصه ادامه یافت.

سپس با سخنرانی حجه الاسلام یاسر غفاری ناظر کانون تبلغ دینی و توضیحاتی چند درباره موضوع خادم تراز همراه گردید.

یاسر غفاری در خصوص ویژگی هفتم خادم تراز با موضوع خوش اخلاقی و مهربانی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مصادیق خوش اخلاقی می‌توان به موارد گرایش به حق، الفت گرفتن زائر و همکار با خادم، همراهی کردن زائران با خدام،  تبسم بر لب داشتن حین پاسخگویی به زائر و همکار ، گفتار نرم با زائران، رفتار مودبانه با زائر و همکار اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: خادمین همواره باید با روی گشاده و خوش با مردم و زاور آقا برخورد کنند و روبرو شوند و در صورت نیاز به راهنمایی، راهنماییشان کنند .

سپس مجید بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبریک ماه رجب از فضیلت های این ماه گفت و در ادامه از خادمیاران و یاوران خواست تا با مراجعه به سایت قرآن آموز و ثبت نام در آن و وارد کردن مشخصات فردی در کلاس مجازی خادم تراز بصورت رایگان شرکت کنند.

بیرامی اشاره‌ کرد: تا کنون چهار دوره از این کتاب بارگزاری شده و می‌بایست با دیدن کلیپ های قرار داده شده و خواندن مطالب ارسالی در آزمون نهایی آن شرکت نموده و دوره ها را بگذرانید.

وی گفت: هر یک از خادمیاران و یاوران رضوی به عنوان مبلغ می‌توانند نسبت به جمع آوری نذورات از اقوام، دوستان، آشنایان و همکاران اقدام نموده و با دادن شماره حساب آستان و کدهای شناسه مربوط به شهرستان قرچک در زمینه های مختلف از قبیل نذر حرم مطهر، درمان و سلامت، عمران و سازندگی، نیازمندان و محرومین و نذر فرهنگی نسبت به جمع‌ آوری نذورات اقدام نمایند .

در ادامه نژاد نجف مداح اهل بیت با خواندن زیارت امین الله حال و هوای حرم را برای خادمین تداعی کرد و در پایان مراسم از حضار با کیک و چای پذیرایی بعمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید