» اخبار جدید » تکریم از مادر شهید انقلاب اسلامی در منطقه ۱۰ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تکریم از مادر شهید انقلاب اسلامی در منطقه ۱۰ تهران

۱۴ بهمن ۰۱ 0۰17

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ده همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و زاد روز ولادت حضرت جوادالائمه علیه السلام و حضرت علی اصغر علیه السلام، با حضور در منزل خانواده معظم شهید فرامرز فلفلیان به مادر بزرگوار این شهید والامقام ادای احترام کردند.

شهید فرامرز فلفلیان در ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷ در سن ۱۹ سالگی هنگام تسخیر پادگان حر ( باغشاه) بدست عوامل رژیم طاغوتی شاهنشاهی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در این دیدار مادر شهید درخصوص آن دوران و نحوه شهادت فرزندش اینگونه روایت کرد: در دو طرف منزل ما دو ارتشی همسایه بودند. آن ها پسرم را شناسایی کرده و ساواک دنبالش بود. وقتی از کنار من رد می شدند، پسرم را نفرین می کردند. فرامرز در انقلاب فعال بود و اعلامیه ها و نوارهای امام خمینی را پخش می کرد.

فرامرز به من می گفت: مادر جان؛ امام به زودی می آید، من و خیلی ها شهید می شویم. اصلا ناراحت نشو و گریه نکن. همیشه مرا آماده شهادتش می‌کرد.

صبح ۲۱ بهمن هنگام خروج از منزل به من گفت: اون روزی که می گفتم همین امروز است، وقتی خبر شهادتم را دادند گریه نکن.

خواهر شهید در ادامه افزود: روز ۲۱ بهمن برادرم به همراه عده‌ای از انقلابی‌ها برای گرفتن پادگان حر به این پادگان حمله می‌کنند. تعدادی افسر، زیر پیراهنشان را به‌علامت تسلیم بالا می‌برند وقتی برادرم نزدیکشان می‌شود با تیر به سرش شلیک کرده و شهیدش می‌کنند.

قابل ذکر است، دو برادر این شهید بنام‌های فرهاد و فریبرز در دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل شده‌اند.

در پایان این دیدار تکه فرش و هشت عدد نمک تبرکی آستان قدس رضوی به این مادر بزرگوار تقدیم شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید