» اخبار جدید » دفتر کانون خدمت رضوی منطقه پنج تهران افتتاح شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دفتر کانون خدمت رضوی منطقه پنج تهران افتتاح شد

۸ بهمن ۰۱ 0۰10

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در بازدید و نظارت سالانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و هیئت همراه دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران افتتاح شد.

در این نشست که با حضور علیرضا جانه،دبیر کانون های خدمت رضوی استان در منطقه ۵ برگزار شد خادمیاران رضوی پس از زمزمه صلوات خاصه و ادای احترام به درگاه امام رئوف به تماشای کلیپ تهیه شده از فعالیتهای موکب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) نشستند و اشک شوق در چشمان خادمان زائرین پیاده امام حسین (ع) حلقه زد. در این نشست علیرضا جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خادمیاران در موکب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ رضوی گفت: مشارکت کانون‌های تخصصی با کانون عمومی به خصوص در مساجد و مدارس با برپایی میزهای خدمت رضوی، ارائه مشاوره و برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی در ترویج این فرهنگ تاثیر به سزایی دارد.

وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با اشاره به برنامه‌های انجام شده توسط کانون ها در سال ۱۴۰۱ گفت : جلسات ماهانه با مسئولین کانون ها به طور مرتب علارغم نداشتن دفتر انجام شده و در همین چند روزی که دفتر در حال تجهیز و آماده شدن هست هر روز جلسه مسئولین با خادمیاران در حال برگزاری است. وی خاطرنشان کرد: در شب یلدا با کمک خیرین و خادمیاران پخت و توزیع ۲۲۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان منطقه را داشتیم. ایزوگام سقف خانه نیازمندی ،پرداخت کمک هزینه جهت دندانپزشکی ، خرید عینک و توزیع ساندویچ و… نیز بخش دیگری از اقدامات خادمیاران این منطقه به شمار می رود.در ادامه مسئولان کانون ها گزارشی از عملکرد کانون ها ارائه و به طور صمیمانه از مشکلات کانون ها با دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران سخن گفتند. همچنین در این نشست احکام مسوولین کانون‌ها توسط دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران اعطاء شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید