» اخبار جدید » دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمدتقی ارغوانی»
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمدتقی ارغوانی»

۲۳ بهمن ۰۱ 0۰49

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران رضوی و اعضای هیئت روضه‌الشهدا با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد تقی ارغوانی در معیت پرچم متبرک بارگاه منور رضوی از خانواده این شهید والامقام تجلیل کردند.

شهید محمد تقی ارغوانی سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد و یکی از کارمندان روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران بود و اولین شهید مدافع حرم شهرداری و یکی از عکاسان خبری بود که به صورت افتخاری با خبرگزاری‌های کشور در موضوعات مختلف همکاری داشت.

شهید ارغوانی بصورت داوطلبانه عازم سوریه شد و توسط نیروهای تروریستی و تکفیری در ۲۲ بهمن ماه با تیری که به پهلویش اصابت کرده بود به فیض شهادت رسید.

وی فرمانده گردان بیت المقدس پایگاه شهید یزدی حوزه ۲۰۵ ناحیه میثم تمار در منطقه ۲۱ تهران و نخستین شهید شهرک وردآورد محسوب می‌شود.

شهید ارغوانی هر کاری که برای برنامه‌های مذهبی در مسجد و پایگاه بسیج از دستش برمی‌آمد، خالصانه و بدون توقع انجام می‌داد.

این محفل شهدایی باحضور نوجوانان، جوانان، جمعی از ایثارگران و‌ سفیران امام رئوف و همراه با صلوات خاصه، روایتگری و مداحی برپا شد و در پایان با اهدای تبرکات، پرچم مزین به نام امام رضا علیه‌السلام و تابلو منقش به بارگاه حضرت از مقام شامخ این شهید بزرگوار تجلیل و از خانواده وی تکریم شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید