» اخبار جدید » دیدار با خانواده شهید نصرت‌الله عبدالملکی در شهرقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار با خانواده شهید نصرت‌الله عبدالملکی در شهرقدس

۵ آذر ۰۱ 1۰64

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،آیین دیدار با خانوده شهید دوران دفاع مقدس نصرت‌الله عبدالملکی با همکاری هیئت روضه‌الشهدا و کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرقدس در معیت پرچم متبرک رضوی و با حضور جمعی از نوجوانان و جوانان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و با نوای علی ابن موسی حال هوای امام رضا پیدا کرد و با معرفی شهید عبدالملکی ادامه پیدا کرد.

نصرت‌الله عبدالملکی نهم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان ملایر چشم به جهان گشود و تا دوم راهنمایی درس خواند و در تعمیرگاه خودرو کار میکرد و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

شهید عبدالملکی یکم آذر ۱۳۶۳، با سمت آرپی‌جی‌زن در سرپل‌ذهاب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) شهرقدس به خاک سپرده شد.

در این برنامه دکلمه‌ای در باب شهادت توسط یکی از نوجوانان خوانده شد و خاطره‌ای جالب از آن دوران توسط یکی از جانبازان و ایثارگران بیان شد.

حسن ختام محفل این دیدار روضه‌خوانی و ذکر مصیبت اهلبیت(ع) به یاد و نیابت شهید عبدالملکی بود و در پایان با اهدای تبرکات و هدایا از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید