» اخبار جدید » دیدار با والدین شهید «رجبعلی طارمی» در شهرقدس/ قطعه شعری ماندی در وصیت نامه
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار با والدین شهید «رجبعلی طارمی» در شهرقدس/ قطعه شعری ماندی در وصیت نامه

۵ اسفند ۰۱ 0۰76

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، یادمان شهادت شهید رجبعلی طارمی در پنجشنبه شهدایی با مشارکت هیئت روضه‌الشهدا و کانون‌های خدمت رضوی ایثار و شهادت و زیارت شهرقدس در منزل این شهید بزرگوار برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه، مسوول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، جانشین دبیر کانون‌های خدمت رضوی، جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، نوجوانان و جوانان ولایی حضور یافته و پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع)، پرچم متبرک بارگاه مطهر حضرت زینت بخش محفل شد.

شهید رجبعلی طارمی در سال ۱۳۴۹ در خانواده‌ای متدین و مذهبی در روستای هفت از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد و پس از هفت سال به شهرقدس مهاجرت کردند.

وی از همان کودکی واجبات شرعی خود را به جا می‌آورد و از نظر درسی نیز همه ساله با نمرات عالی به کلاس بالاتر راه میابد و در دفاع از اسلام نیز به ندای رهبر لبیک گفته و وارد میدان نبرد می‌شود و در کلاس دوم راهنمایی عضو یکی از پادگان‌های بسیج شده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در سال ۱۳۶۴ راهی جبهه‌های جنگ نبرد می‌شود تا اینکه در عملیات کربلای ۵ به دیار معبود خود می‌شتابد.

روایتگری، سخنرانی، خاطره‌گویی والدین شهید بخش‌هایی از این محفل شهدایی بود و در پایان تبرکات و هدایا و پرچم مزین به نام امام رضا علیه‌السلام به پدر و مادر شهید اهدا شد.

شهید رجبعلی طارمی در بخشی از وصیت‌نامه ارزشمند خود قطعه شعری به یادگار گذاشته است: «در عرش ندای ربنا می‌آید / آوای خوش خدا خدا می‌آید _ فریاد که واکنید درهای بهشت / مهمان خدا ز کربلا می‌آید

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید