» اخبار جدید » دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید داوود قشقایی در شهریار
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید داوود قشقایی در شهریار

۲۱ دی ۰۱ 0۰52

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدداوود قشقایی در شهرستان شهریار اجرا شد.

خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده  معظم شهید رفتندو مورداستقبال قرار گرفتند.

برادرشهیدضمن خوش آمدگویی به خامیاران رضوی بیان داشت: شهید داوود قشقانی در ششم خرداد سال ۱۳۴۹ در خانواده متدین درروستای کردزار شهریار به دنیا آمد، اهل تقوی، فضیلت و ایثار بود اخلاق و رفتار پسندیده ای داشت، او هم درس می خواند هم عضوپایگاه بسیج بود و در کار کشاورزی به پدر کمک می کرد و به ورزش کاراته علاقه بسیار داشت.

برادر شهید افزود: او عاشق ایثار و فداکاری بود با وجود سن کم، خیلی به خانواده اصرار می کرد که به جبهه برود به مادر می گفت، من دوست دارم به جبهه بروم مادر دعا کن شهید بشوم، جالب اینکه مدرسه رفته بود، درمراجعت به خانه تآخیرکرد، باخبرشدیم به جای مدرسه، به جبهه های نبردحق علیه باطل عزیمت کرده است.

این بسیجی فداکار، رزمنده وسلحشور درسال ۶۵ به جبهه های جنگ اعزام شد و در عملیات کربلای ۸ در تاریخ بیست و یکم فروردین ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه بر اثر بمباران شیمیائی دشمن جام گوارای شهادت را نوشید وبه جمع یاران شهیدش پیوست، مزار این شهیدوالامقام  درگلزارشهدای روستای کردزارشهرستان شهریارقرار دارد.

گفتنی است مدیحه سرایی، اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید والامقام داوود قشقایی بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید