» اخبار جدید » دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید رئوفی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید رئوفی

۱۵ بهمن ۰۱ 0۰17

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی به دیدار خانواده شهید والامقام محمد قربان رئوفی رفتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید عزیز و عموی شهیدش حشمت اله قربان رئوفی ازصبر و ایثار خانواده این شهید با اهدای متبرکات رضوی تجلیل کردند.

در این دیدار مادر شهید محمد قربان رئوفی با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: هر وقت ناراحت می شوم پسرم به خوابم می آید و به من دلداری می دهد.همچنین همسر شهید با بیان خصوصیات این شهید گفت:محمد با همه صمیمی بود تا جایی که بعد از شهادتش کسانی که اصلا اعتقادی به انقلاب نداشتند در جبهه ها حضور پیدا کردند. بخشش و انفاق از خصوصیات اخلاقی محمد بود.

شهید محمد قربان رئوفی بعد از چندین مرتبه اعزام به مناطق جنگی از همان روزهای اول آغاز جنگ تحمیلی بعد از گذراندن خدمت وظیفه مجددا به جبهه عزیمت نمود،در سال ۱۳۵۹ بعد از چندماه هجوم ددمنشانه دشمن، عراقی ها قصد به اسارت گرفتن این شهید عزیز هر دو دستش را مورد اصابت گلوله قرار می دهند ولی موفق به این کار نمی شوند. شهید قربان رئوفی بعد از گذراندن دوران نقاهت جانبازی مجددا به منطقه عزیمت می نماید.در بیستم آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات مطلع الفجر شرکت کرده و در منطقه برآفتاب گیلانغرب در سن ۲۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل می آید.این شهید عزیز متاهل بوده و یک دختر داشت که در سن ۲ سالگی بر اثر بیماری به پدر شهیدش ملحق می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید