» اخبار جدید » دیدار خادمیاران قرچک با امام‌ جمعه شهرستان به مناسبت سوم خرداد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار خادمیاران قرچک با امام‌ جمعه شهرستان به مناسبت سوم خرداد

۴ خرداد ۰۱ 1۰32

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران ستادی شهرستان قرچک به همراه رابط شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک دیدار کردند.

در این جلسه مجید بیرامی رابط شهرستان قرچک ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و گرامیداشت جانفشانی شهدا و مردم که باعث ماندگاری این روز در تقویم شد با ارائه گزارش عملکرد کانون خدمت رضوی در سال ۱۴۰۰ به امام جمعه شهرستان، اظهار کرد: دفتر کانون پیش از این مکان مشخصی در سطح شهرستان نداشت و با همکاری های صورت گرفته توسط شخص امام جمعه این موضوع محقق گردید و دفتر کانون در ساختمان اداره تبلیغات فعالیت خود را آغاز نمود و شروع به ساماندهی خادمیاران و تکمیل پرونده و فرایند گزینش نمود و در ادامه با معرفی ناظرین کانون‌های تخصصی این بخش فعال شده و خادمیاران در گروه های تخصصی خود به ارائه خدمت در دیتگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مشغول شدند.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده در کانون سلامت و نقش کلیدی قاسمی ناظر این کانون و زیرمجموعه ایشان که جملگی پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک می باشند پرداخت و از حمایت های صادقانه زیرگروه کانون سلامت با ارائه خدمات متنوع در حوزه سلامت از قبیل عمل جراحی، درمان، بستری و زایمان که از خانواده های کم برخوردار حمایت نمودند گزارش و تقدیر و تشکر به عمل آورد.

بیرامی در ادامه از فعالیت های دیگر کانون ها در حوزه های مختلف قرآن، بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، ایثار و شهادت و مشاوره حقوقی گزارش اجمالی ارائه کرد.

وحیده رحیمی جانشین ریاست کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در این جلسه از نبود فضای مناسب و مستقل برای دفتر کانون گلایه کردند و همکاری و مشارکت دیگر ارگان ها از قبیل فرمانداری، شهرداری و سپاه شهرستان را در این خصوص خواستار شدند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی ضمن خیر مقدم به خادمیاران به جایگاه و منزلت خدمت در آستان مقدس اهل بیت پرداخت.

اسماعیلی توجه به معنویت و ارزش نهادن عموم مردم به جایگاه خدام حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و به دنبال آن توقعات عامه مردم از ایشان پرداخته و اهمیت آموزش سبک زندگی و سیره اهل بیت در بین خادمین که از اهمیت والایی برخوردار است و می بایست مد نظر مسؤلین دفتر کانون قرار گیرد را به ایشان گوشزد کرد.

امام جمعه شهرستان قرچک خواستار ایجاد یک فضای معنوی و فرهنگی توسط کانون خدمت رضوی و تبلیغات در اماکن و مساجد مختلف و محلات نیازمند و دورتر از مرکز شهرستان که از امکانات کمتری برخوردار هستند، شده و پیشنهاد برگزاری مراسم و جشن‌های مناسبتی را در روستاها و محلات دور از مرکز برای حاشیه نشینان به مسئولین کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک داد.

در این جلسه مصوب شد که در دهه کرامت با هماهنگی مساجد هر شب یک برنامه در یک مسجد اجرا شود و در روزهای جمعه در نماز جمعه از طرف کانون، میز خدمت جهت ارائه خدمات و معرفی کانون خدمت رضوی و جذب خیرین و نذورات استفاده شود و حتی الامکان چایخانه حضرتی در دهه کرامت برپا شود و مقرر گردید تا دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک مقدمات جلسه ای را با فرماندار، شهردار، شورای شهر و مسؤلین شهرستان با میزبانی امام جمعه در دفتر وی فراهم آورد تا در خصوص مسائل مطرح شده تعامل و گره گشایی صورت گیرد.

در انتها خادمیاران با اهدا یک جلد قرآن نفیس و یک نشان متبرک همه خادم الرضاییم از زحمات امام جمعه شهرستان قرچک تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید