» اخبار جدید » دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خادمیاران منطقه ۱۲
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خادمیاران منطقه ۱۲

۳ اسفند ۰۱ 1۰24

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ و مسئولین ستاد منطقه میزبان آقای صفر علی براتلو مدیر کانون خدمت رضوی استان تهران و همراهان ایشان بودند و گزارش ۱۰ ماه کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ ارایه شد.

جلسه با قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رضا(ع) شروع شد و در ابتدا علیرضا سانکهن مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک عید سعید مبعث و انتصاب مدیر جدید کانون‌های خدمت رضوی استان تهران گفت: بیشتر فعالیت‌های منطقه با کمک خیرین و خادمیاران بعد از کرونا معطوف به ترویج فرهنگ رضوی در بین خادمیاران و خانواده‌های تحت پوشش است.

در ادامه خوش صحبتان جانشین منطقه گزارش کلی از عملکرد فعالیت‌های ۱۰ ماه کانون های خدمت رضوی منطقه از جمله طرح سکه ثامن مبنی بر توزیع نان رایگان برای خانواده های نیازمند و کم برخوردار، تشکیل هیئت جوانان رضوی در محله شهید هرندی و ارایه خدمت فرهنگی و معیشتی به خانواده‌های نیازمند توسط خیرین و جوانان محل، انجام طرح طرح معین الضعفا مبنی ارایه خدمات فرهنگی و درمانی به خانواده‌های دارای فرزند معلول و اعزام ایشان به مشهد مقدس، طرح ضیافت رضوی برای خانواده‌های کم برخودار منطقه، سرکشی به خانواده‌های محترم شهدا اشاره کرد.

همچنین به برگزاری چایخانه حضرتی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، برگزاری کلاس های تقویتی و دینی و پرورشی برای دانش آموزان و خانواده‌های تحت پوشش و محله‌های مختلف منطقه مطالبی ارایه کرد و گزارش کتبی نیز تحویل مدیر کانون خدمت رضوی استان تهران شد.

صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه از میزبانی و عملکرد و گزارش ارایه شده تشکر کرد و گفت: خدمت به محرومین از عنایات و توفیقات امام مهربانی هاست و لازم است همه ما قدر این توفیق را بدانیم و با همکاری یکدیگر و کمک مردم و خیرین گوشه‌ای از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی و در راستای خدمت به نیابت از امام رئوف (ع) جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرارداده و موفقیت‌ها و دستاورد نظام را به همگان نشان دهیم.

براتلو افزود: با کمک خیرین به زودی یک صندوق قرضه الحسنه برای کمک به نیازمندان تاسیس خواهد شد و با موافقت آستان قدس یک زمین برای افتتاح یک زائر سرا در مشهد گرفته شده که ان را هم با کمک خیرین و خادمیاران می‌سازیم.

در پایان جلسه اعضای جلسه با حضور نماینده شهردار منطقه ۱۲ به دیدار از خانواده شهید سید محمد حسین علوی تهرانی در محله آبشار رفتند و به مادر بزرگوار این شهید والامقام ادای احترام کردند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در خصوص تکریم خانواده محترم شهدا گفت: این حرکت در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و دلاور مردی‌های آنها در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

در پایان دیدار یک عدد فرش تمثال شهید به همراه تبرکات رضوی به مادر شهید اهداء شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید