» اخبار جدید » رزمنده شهریاری: جبهه نروم شرمنده مردم کشورم می شوم
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

رزمنده شهریاری: جبهه نروم شرمنده مردم کشورم می شوم

۱۹ دی ۰۱ 0۰48

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی، برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیداحمد فرجی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در شهرستان شهریار انجام شد.

خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار و دستبوسی خانواده معظم شهید رفتند.

در این دیدار مادر شهید احمد فرجی بیان داشت: احمد بچه دوم من بود، از ۷ سالگی باخدا، با ایمان، بچه مسجدی بود و نمازش را در مسجد می خواند، پس از اتمام دوره راهنمایی وارد دانشسرا شد، سال های آخر جنگ بود، نامه ای آورد منزل و از پدرش درخواست کرد تا رضایت نامه ایشان را امضاء کند تا بتواند به جبهه اعزام شود، اما به واسطه بیماری من پدرش مخالفت کرد، آمد دست به دامن من شد، گفت مادر، تو باید رضایت پدرم را جلب کنی تا با رضایت بروم، چون اگر به جبهه نروم شرمنده مردم کشورم خواهم شد، من با رفتن احمد موافق بودم، بالاخره موفق شدم رضایت پدرش را بگیرم، گفتم به تو افتخار می کنم، برو، خدا پشت و پناهت.

مادر شهید احمد فرجی افزود: معلم بود، بیشتر به آموزش و تقویت علمی رزمندگان مبادرت می ورزید در وصیت نامه اش خیلی به پاسداشت جایگاه مقام ولایت، رهبری و رعایت حجاب در جامعه تآکید کرده است. اقوام ما برای گرفتن حاجت و شفای بیماران به احمد متوسل می شوند و او را واسطه قرار می دهند و بیان می کنند که با توسل به این شهید حاجاتشان برآورده شده است، خوابم آمد گفت مادر چرا خودت را اذیت می کنی، صورتم را ببین، من شهید شدم، بار دیگر هم به خوابم آمد و به من طعام داد.

او افزود: از اینکه با پرچم متبرک آستان قدس رضوی به منزل ما آمدید از همه خادمین امام رضا(ع) سپاسگزارم. من علاوه بر اینکه متولد مشهدم، امام رضا(ع) را خیلی دوست دارم، البته همه ائمه اطهار(ع) را دوست دارم، دوست دارم روضه امام رضا(ع) خوانده شود، دعای پایانی من، شفای عاجل همه بیماران، عاقبت بخیری و هدایت جوانان است.

از برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید، مدیحه سرایی و اقامه روضه امام رضا(ع) توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی بود.

معلم شهید دفاع مقدس احمد فرجی متولد سال ۱۳۵۰ در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۲۲ در اندیمشک به درجه رفیع شهادت نائل شد، تربت این شهید والامقام درگلزار شهدای عباس آباد کرشته شهرستان شهریار قرار دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید