» اخبار جدید » زائر اولی‌هایی که بر امام مهربان خود پناه آورده‌اند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

زائر اولی‌هایی که بر امام مهربان خود پناه آورده‌اند

۱۱ بهمن ۰۱ 0۰16

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، آیین بدرقه زائر اولی‌های امام رضا علیه‌السلام باحضور جمعی از مسوولان شهری و با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در معیت پرچم متبرک رضوی انجام شد.

زائران امام رئوف در این سفر معنوی پس از رسیدن به مشهدالرضا و اسکان در زائر شهر جهت رفتن به زیارت آماده شده و پیش از ورود به صحن و زیارت اذن دخول خواندند.

در این سفر که ۹۰ نفر از زائران همراه با خادمیاران رضوی استان تهران شرکت کردند، نیمی از آنها از شهرستان قدس بودند و در بهترین روزهای ماه رجب سفر به یادماندنی، خاطره‌انگیز و پربرکتی را تجربه کردند.

شب اول مصادف با اولین شب جمعه ماه رجب و شب آرزو‌ها و خواسته‌ها بود و برنامه ویژه در حسینیه زائرشهر همراه با سخنرانی، قرائت دعای توسل و وارث، روضه خوانی و شرح فضیلت این ماه و این شب و ذکرها و نماز وارده بر این شب توسط مبلغ دینی کاروان داده شد و پس از پایان مراسم با پخش نذورات از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

شرکت در نمازهای جماعت در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام، زیارت حضرت و بهره‌مندی از برکات مضجع شریف و پذیرایی از مهمانان حضرت در چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام و متنعم شدن از غذای حضرتی بخش‌های ارزشمند و بابرکت این سفر گرانبها بود.

ذکر صلوات خاصه و سرودهای رضوی در مسیرهای رفت‌وآمد حرم در اتوبوس طنین انداز می‌شد و در صف‌های زیارت و گوشه گوشه حرم صدای دعا با زبان دل‌ و جان حال‌وهوای وصف ناشدنی ایجاد کرده بود.

روز پایانی سفر پس از خواندن زیارت وداع و اهدا هدایای فرهنگی به نوجوانان زائراولی، سفری به یادماندنی برای همه عاشقان و دلدادگان امام مهربانی‌ها رقم زده شد.

در این سفر معنوی زائراولی‌ها بر امام مهربان خود پناه آوردند و در فصل نیایش و دعا سفری از جنس عشق و ارادت انجام شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید