» اخبار جدید » زوجین جوان به فرزندآوری توجه داشته باشند/ تجلیل از واسطه‌گران ازدواج و مادران طرح شکوه مادری در شهرقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

زوجین جوان به فرزندآوری توجه داشته باشند/ تجلیل از واسطه‌گران ازدواج و مادران طرح شکوه مادری در شهرقدس

۱۱ تیر ۰۱ 1۰45

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به همت ستاد ازدواج آسان قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان قدس، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت خادمیاران رضوی جشن پیوند ماه و مهر در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) نورانی‌ترین پیوند هستی با هدف شناخت و تعمیق شهروندان از الگوهای دینی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم (ع) شهرقدس برگزار شد.

سعید عزیزی روانشناس و مشاور خانواده و سخنران این مراسم درخصوص حال خوب زندگی و داشتن زندگی موفق و تفاوت‌های سبک زندگی در نسل‌های مختلف به نکاتی اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: اعتمادسازی و درک متقابل و حمایت همسران از یکدیگر، اهمیت رازداری در زندگی مشترک، حفظ شأن همدیگر، مشورت کردن و محبت از نکات مورد توجه در زندگی بوده و به امر مهم فرزندآوری توجه داشته و طوری زندگی کنند که اهل بیت(ع) از آنها راضی باشند.

این برنامه با مولودی‌خوانی و مسابقه فرهنگی مذهبی از زندگینامه حضرت زهرا (س) همراه بود و از واسطه‌گران در امر ازدواج و خانواده‌های شرکت‌کننده در طرح شکوه مادری آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

قابل ذکر است، مادران جوان شرکت کننده در طرح شکوه مادری که به همت آستان قدس رضوی برگزار شد دارای ۳ و ۴ فرزند و فعال فرهنگی بوده که با حمایت همسران خود توانسته‌اند زندگی موفقی داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید