» اخبار جدید » شام غریبان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه ۱۵ برگزار شد 
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شام غریبان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه ۱۵ برگزار شد 

۲۷ آذر ۰۲ 2۰76

 

هئیت خدام الرضا( ع )،مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا (س) ویژه خادمیاران منطقه ۱۵ را برگزار کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم عزاداری هئیت خدام الرضا (ع)  به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شام شهادت مادرسادات ویژه خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حسین عبدی معاونت خادمیاری ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، نکاتی را در رابطه با سامانه خادمیاری و یاوران رضوی توضیح داد، همچنین نحوه ثبت گزارشات، تعهد داشتن به انجام با کیفیت مصادیق انتخابی و مشارکت در برنامه های گروهی را خواستارشد.

همچنین بعد از این توضیحات از داودآذرنوش دبیر سابق کانون خدمت رضوی منطقه دعوت شد تا دقایقی را جهت شرح عملکرد و مسئولیت جدید خود در تهران بیان کرده و از زحمات تمامی مسئولان کانون های تخصصی و عمومی منطقه ۱۵ و خادمیاران حاضر تشکر و قدردانی کرد و برای همه توفیق خدمت روزافزون داشت.

حسین گودرزی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه۱۵ تهران از خادمیاران خواستند تا در طرح سفره مهربانی مشارکت کرده و در راستای برنامه های ابلاغی همت مضاعف داشته و یاری رسان محرومان باشند.

حجت الاسلام حسنی با موضوع خدمت با عشق و معرفت به نیت امام رضا (ع) نکاتی را متذکر شد و با چند حدیث از پیامبر اکرم (ص) در رابطه با شباهت های حضرت زهرا (س) و امام رضا (ع) گفت :پیامبر اسلام فرمودند فاطمه پاره تن من است و در جای دیگر فرمودند پاره تنی از من در سرزمین خراسان دفن میشود.

گروه سرود شمیم یاس دو سرود به مناسبت شهادت بانوی دوعالم اجرا کردند.

در ادامه سید سعید فاطمی دقایقی در مدح مادرسادات مجلس را به حال معنوی رسانده و با سینه زنی و روضه، خادمیاران ارادت خود را با حضرت زهرا (س) عرض کردند .

گفتنی است  ۱۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در مراسم شرکت کردند و در پایان حاضرین مهمان سفره حضرت زهرا (س) و چای حضرتی شدند …

انتهای پیام/خبرنگار مهناز غفوری

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید