» اخبار جدید » شرکت کنندگان جشن عاطفه ها میهمان چایخانه حضرت رضا (ع) در شهر ری شدند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شرکت کنندگان جشن عاطفه ها میهمان چایخانه حضرت رضا (ع) در شهر ری شدند

۲۷ اسفند ۰۱ 0۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران اولین چایخانه هشت ضلعی حضرت رضا (ع) را در شهر ری رو نمایی و برپا کردند و از شرکت کنندگان جشن عاطفه ها و مجاوران سید الکریم(ع) در هیئت بیت الایتام ورزشکاران شهر ری ( انصارالحجت ) پذیرایی کردند.

این چایخانه هشت ضلعی که برگرفته از طرح و نقشه چایخانه اصلی حرم مطهر رضوی است حال و هوایی ویژه به فضای شهر ری داد و خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران با برپایی این چایخانه در جشن عاطفه ها با همکاری هیئت بیت الایتام ورزشکاران شهر ری ( انصارالحجت ) از مجاوران سید الکریم به ویژه خانواده های نیازمند با چای حضرتی پذیرایی کردند.

در این جشن موسسه خیریه بیت الایتام ورزشکاران شهر ری ( انصارالحجت ) همزمان با آخرین جمعه سال به پنج هزار خانواده تحت پوشش بسته معیشتی اهداء نمود که خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ تهران ضمن استقبال از خانواده های تحت پوشش این موسسه از آنها در چایخانه حضرت رضا(ع) با چای و شیرینی پذیرایی کردند.

برپایی برنامه های متنوع و شادی در غرفه های جانبی از جمله مداحی و سرود و برنامه های فرهنگی مختلف خطاطی و نقاشی کودکان در کنار حضور مسئولان و مقامات محلی شهرستان ری از جمله تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و… به این جشن جلوه های ویژه ای بخشیده بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهیسا سادات احدی نژاد

  • ×

    با ما در ارتباط باشید