» اخبار جدید » عنایت شهید دفاع مقدس به دانش آموزان آموزشگاهی در شهریار
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

عنایت شهید دفاع مقدس به دانش آموزان آموزشگاهی در شهریار

۲۱ بهمن ۰۱ 0۰39

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود به اتفاق خادمیاران کانون خدمت رضوی باغستان به دیدار خانواده معظم شهیددفاع مقدس سید محمد حسینی بروند و در زمان مقرر به منزل مذکور مراجعه کرده اما متاسفانه مادر شهید در منزل حضور نداشت. لذا با توجه به عدم امکان دیدار، خادمیاران، نوای” ای صفای قلب زارم” را سرداده و سپس درحال خداحافظی بودند که همزمان در آن سوی خیابان سر و صدای دانش آموزان آموزشگاه محبوبه رحمان سرشت شنیده شد.

با بهره گیری از فرصت موجود و هماهنگی انجام شده با مدیریت آموزشگاه خادمیاران رضوی به سمت آموزشگاه حرکت می کنند. زمانی که خادمیاران به محوطه آموزشگاه وارد شدند، مراسم جشن دهه فجر تازه به پایان رسیده بود‌. دانش آموزان به صورت غیر مترقبه با پرچم متبرک رضوی مواجه شدند. صف ها تشکیل شد، عرض ارادت به ساحت قدسی امام رئوف، ذکر و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) سلام و صلوات در فضایی مملو از معنویت پیچید‌. مربیان و دانش آموزان در صفوف به هم پیوسته و با چشمانی اشک بار پس از زیارت پرچم متبرک آستان قدس رضوی در کلاس های درس خود حاضر شدند.

ندا شیبانی یکی از دانش آموز آموزشگاه گفت: باورم نمی شود پرچم امام رضا(ع) به مدرسه ما بیاید. حس فوق العاده ای دارم، تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشدم، دو بار پرچم امام رضا را بوسیدم.

دانش آموزی دیگر به نام ترنم که به شدت تحت تآثیر قرار گرفته بود گفت: از اینکه پرچم امام رضا(ع) را دیدم خدا را شکرمی کنم. از این که پرچم را با چشمان خودم دیدم، شوکه شدم، احساس خیلی خوبی دارم، اصلا فکرش را هم نمی کردم، این لطف خدا برایم کافی است.

مدیر مدرسه محبوبه رحمان سرشت در پایان گفت: این اتفاقی که امروز به صورت غیر مترقبه درمدرسه ما افتاد واقعا وصف ناپذیر است، امروز مراسم جشن دهه مبارک فجر را برای دانش آموزان داشتیم، گویا قرار بود خادمیاران رضوی در این محل به دیدار خانواده شهید دفاع مقدس بروند. انگار به واسطه شهید قسمت شد پرچم متبرک رضوی به مدرسه ما هم بیاید و اینجا را نورانی کند، واقعا همه ما بهت زده شدیم، بچه ها شوق و ذوق وصف ناپذیری برای زیارت نشان دادند. حس و حال عجیبی رقم خورد، قسمت شد تا از نزدیک پرچم آقا را زیارت کنیم. درست است که از حرم دوریم اما زیارت پرچم رضوی غنیمت بزرگی بود، خیلی خوشحالیم، خاطره خوبی برایمان رقم خورد. فکرش را هم نمی کردیم که در اینجا سعادت داشته باشیم و بتوانیم پرچم متبر ک آستان قدس رضوی را زیارت کنیم.

در پایان، خبر رسید مادر معظم شهید دفاع مقدس سید محمد حسینی به منزل تشریف آورده و بی صبرانه با چشمانی اشک بار منتظر زیارت پرچم متبرک آستان قدس و خادمیاران رضوی هست. خادمیاران رضوی با شنیدن این خبر در معیت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به دست بوسی مادر شهید سید محمد حسینی شتافتند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید