» اخبار جدید » مراسم روضه ام العباس(س)/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مراسم روضه ام العباس(س)/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا

۶ دی ۰۲ 3۰111

 

در شب سالگرد وفات حضرت ام البنین(س) مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵تهران گفت: حضرت ام البنین (س) مادرچهارشهیدی است که فرزندانش در زمین نظیر نداشتند، فرزندان آن حضرت با ایثار و شهادت خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند.

وی اظهار داشت: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها مراسم سوگواری و روضه خوانی با حضور مادران، همسران شهدا و خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در مسجد الزهرا(س) در بلوار فردوس شرقی برگزار شد.

جان نثار عنوان کرد: بعد از پرچم گردانی توسط خادمیاران، عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی به مداحی پرداخت و صلوات خاصه با ناله مادران شهدا همخوانی شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مادر شهیدان علی و حسن کرباسیان، شهید محمدرضا نجاتی، همسر شهید مهربان،شهید مرادی، خواهر شهید تربیت نوبری، شهید زین الدین، شهید مریخی و شهید ذبیحی با عکسهای شهیدشان در دست به مراسم سوگواری جلوه خاصی بخشیده و حس و حال حضرت در قبرستان بقیع بعد از شهادت پسران با به تصویر کشیدن صورت آنها را ملموس‌تر کرده بود.

گفتنی است در آخر مراسم از خانواده های شهدا با هدایا و متبرکات رضوی تجلیل شد و به خواسته آنها با خادمیاران و پرچم متبرک عکس به یادگار گرفته شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید