» اخبار جدید » مراسم هیئت خدام الرضا(ع) منطقه ۱۰ تهران در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مراسم هیئت خدام الرضا(ع) منطقه ۱۰ تهران در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد

۳۰ بهمن ۰۱ 0۰17

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم ماهانه هیات خدام الرضا(ع) منطقه ۱۰ تهران با حضورخادمیاران و یاوران کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۰ به مناسبت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام موسی کاظم(ع) برگزار شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد

و در ادامه خادمیاران با زمزمه زیارتنامه امام موسی کاظم(ع) دلهایشان رااز راه دور راهی مرقد مطهر ایشان در کاظمین نمودند و پس از سلام، زیارت و ذکر توسل و عرض تسلیت به محضر امام مهربانی (ع) در منقبت آن امام همام روضه خوانی و اقامه عزا کردند، در این مراسم از زحمات خادمیاران فعال با اهدای متبرکات رضوی تقدیر به عمل آمد.

دکتر جعفری مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در این مراسم خواستار آن شد تا خادمیاران بر اساس استعداد و توانمندی خود برای کمک به نیازمندان منطقه پیش قدم باشند. وی در ادامه از خدمات ارائه شده توسط خادمیاران و یاوران رضوی تشکر کرد و افزود: خادمیاران باید توانمند تر و منسجم تر در صحنه خدمت به محرومان حاضر شوند.

حجه الاسلام یوسفی نیز در سخنانی خطاب به حاضران در این مراسم گفت: الحمدالله خادمیاران منطقه ۱۰ در خدمتگزاری به مردم فعال هستند، هرکس وارد جمع نورانی خادمیاران می شود ، احساس میکند وارد حرم امام رضا(ع) شده است، و انسان خود را درمحضرامام رضا(ع) می بیند، خادمین باید قدرخود، جایگاه و لباس خادمی را بداند و در کنار خادمی مجاهدت داشته باشد ، یعنی دغدغه اصلاح جامعه داشته باشد و در کاستی ها ، خلأ ها را پر کند ، جهاد یعنی مبارزه با موانع و از هرچیزی که ممکن است موضوع خادمی را خدشه دارکند ، محافظت کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید