» اخبار جدید » نمایش چشم به راه به روی صحنه رفت
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نمایش چشم به راه به روی صحنه رفت

۲۷ آذر ۰۲ 2۰68

 

تئاتر چشم به راه با بهره گیری از زندگینامه حضرت زهرا سلام الله در ایام فاطمیه ، به همت کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه ۱۰ تهران در مجتمع غنی پور به نمایش در آمد .

به گزارش آسمانی نیوز، نمایش آئینی مذهبی «چشم به راه» به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)  در مجتمع فرهنگی هنری شهید غنی پور، به همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در حضور عزاداران فاطمی به نمایش درآمد.

میثم جعفری دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰گفت : به مناسبت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س)با اجرای نمایش بخشی از زندگی حضرت و نقش والای زن درجامعه اسلامی تئاتر چشم به راه با مشارکت شهرداری منطقه برای عموم و عاشقان دخت پیامبر به مدت سه شب بعداز نماز مغرب و عشا به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام فضایی باحس و حال حرم رضوی را برای عزاداران مهیا کردیم .

جعفری افزود : گروه نمایش یاسین متشکل از خادمیاران و یاوران رضوی منطقه تحت مدیریت مریم امیدی بعد اربعین تمرینات خود را آغاز و با تلاش بسیار این اجرا را برای ایام شهادت آماده کردند .

وی خاطرنشان کرد: احساسی ترین بخش مراسم بهنگام ورود تابوت به سالن بود که صدای گریه تماشاگران به اوج رسید .

دبیرکانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ درادامه عنوان کرد: در حاشیه مراسم برپایی میزهای خدمت،غرفه های فرهنگی، صنایع دستی برای استفاده عموم ایجاد و در پایان از عزاداران باآش متبرک به نمک رضوی پذیرایی صورت گرفت.

انتهای پیام/خبرنگار علیرضا مشکی باف

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید