» اخبار جدید » گسترش خدمت رضوی در شهرستان قرچک
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

گسترش خدمت رضوی در شهرستان قرچک

۸ اسفند ۰۱ 0۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران طی جلسه‌ای با کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قرچک با امام جمعه، فرماندار، شهردار و معاون سیاسی فرماندار شهرستان قرچک دیدار و گفت‌وگو کرد.

صفر علی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران پس از ارائه گزارش فعالیت چندماهه خادمیاران توسط رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک اظهار کرد: وظیفه خادمیاران‌ در سطح شهرستان علاوه بر کمک به نیازمندان در بر طرف کردن نیازهای مادی و تهیه بسته های معیشتی، طبق فرمایش رهبری باید در زمینه جهاد تبیین و ارشاد و فرهنگ سازی بخصوص بین جوانان و نوجوانان کار کرد .

وی گفت: در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ بایستی برنامه ویژه‌ای برای دانش آموزان قبل از شروع مدارس تدارک دید، جلسات پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در نظر گرفت و به شبهات آنها پاسخ قانع کننده‌ای داد.

براتلو در ادامه ضمن قدردانی از خادمیاران و مسولان فعال شهرستان قرچک عنوان کرد: با وجود این نیروهای پای کار می‌توان شهرستان قرچک را از هر گزندی بیمه کرد و از رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک خواست تا نیازمندان تحت پوشش را جهت ارائه خدمات به چهار گروه کمیته امداد و بهزیستی، اتباع خارجی به ویژه اتباع و خانواده‌های مدافعین حرم و در نهایت گروهی که تحت پوشش هیچ سازمانی نبوده و به صورت ویژه باید رسیدگی شود، برنامه‌ریزی کند .

در ادامه قاسمی ناظر کانون سلامت ضمن ارائه گزارش کانون از مدیر استان و مسؤلان حاضر در جلسه خواست تا با همت و مساعدت نسبت به راه اندازی و تجهیز مرکز دندانپزشکی امام رضا علیه السلام جهت نیازمندان سطح شهرستان قرچک همکاری کنند .

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان امام رضا (ع) پیشنهاد داد: دفتر خدمت رضوی جهت جذب نذورات می‌تواند در نماز جمعه شهرستان میز خدمت قرار داده و با تهیه و توزیع قلک نذورات و تحویل آن به مردم ولایی شهرستان از آنها بخواهیم تا نذورات امام رضایی خود را در صندوق ریخته و تحویل دفتر خدمت رضوی شهرستان دهند.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: قرچک بدلیل مهاجرت پذیری ظرفیت بالایی دارد و مردم ولایی آن همواره پشتیبان ولایت و رهبری بوده ، به عنوان مثال در هفته دفاع مقدس همزمان با برپایی نمایشگاه در اوج ناآرامی‌ها با استقبال قابل قبولی مواجه شد.

وی بیان کرد: برای پیوند بین خیرین و دفتر خدمت رضوی جهت جذب نذورات تمام تلاش خود را برای معرفی دفتر به صنعتگران و صاحبان کارگاه‌های موجود در سطح شهرستان و شهرک صنعتی به کار خواهد بست .

محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز ضمن تبریک به مناسبت ولادت سردار دشت کربلا قول مساعدت و همکاری در ساخت و راه اندازی مرکز دندانپزشکی بنام امام رضا علیه السلام جهت خدمت به نیازمندان شهرستان قرچک را داد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید