» صفحه اصلی » یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "پاسارگاد" کشف شد
صفحه اصلی

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "پاسارگاد" کشف شد

۱۴ آذر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار “احمدعلی گودرزی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۶ حلقه لاستیک لیفتراک، ۶ کارتن قطعات دوچرخه، ۱۲دستگاه هود آشپزخانه، ۱۲۵صفحه سنگ فرز، یک هزار و ۳۷۱ عدد فیلتر هوا، ۱۸ عدد ظروف آشپزخانه، ۳۰ دستگاه همزن برقی، ۲۰ دستگاه مخلوط کن برقی و تعداد زیادی لوازم آشپزخانه که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند، کشف شد.

گودرزی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستبند پلیس بر دستان دو مأمورنما در شیراز

رئیس بازرسی استان از شناسایی و دستگیری دو نفر مامورنما که در پوشش پلیس آگاهی و راهور اقدام به اخاذی از شهروندان در شهرستان شیراز می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ “رضا صادقی” گفت: برابر گزارشات مردمی ماموران بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس متوجه شدند افرادی در پوشش ماموران پلیس آگاهی و راهور اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کنند. 

وی گفت: موضوع در دستور کار ماموران بازرسی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضائی این افراد شناسایی و در دو عملیات منسجم این افراد مامورنما که درحال اخاذی از شهروندان بودند،دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه پس از تحقیقات مقدماتی این دو اخاذ مامورنما به جرائم ارتکابی خود اعتراف کردند،‌گفت: هردو متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۳۳ هزار عدد قرص غیرمجاز در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۳ هزار و ۹۸۰ عدد انواع قرص های غیر مجاز در شیراز خبر داد.

سرهنگ محمد جعفر تولایی گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی به صورت گسترده در امر خرید و فروش داروهای غیر مجاز فعالیت داشته و قصد دارد با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مقادیری از این داروها را به شیراز انتقال دهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و انجام تحقیقات پلیسی در نهایت منزلی در شیراز شناسایی و مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در بازرسی از منزل و اتوبوس متعلق به متهمان، تعداد ۳۳ هزار و ۹۸۰ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز و مقادیر زیادی شربت متادون کشف شد.

سرهنگ تولایی با اشاره به توقیف اتوبوس حامل داروهای غیر مجاز، خاطر نشان کرد: در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

تعقیب و گریز پلیس منجر به کشف ۱۹ کیلوگرم تریاک شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی در شهرستان “خرم بید”، خبر داد.
سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم بید اقدام به ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی کردند. 

وی گفت: در همین حین مأموران به یک دستگاه خودرو زانتیا مظنون شدند که راننده آن به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد. پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو زانتیا توقیف و در این راستا سه نفر متهم دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در بررسی‌های بیشتر توسط مأموران مقدار ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در بسته‌های رنگی توسط متهمان به بیرون از خودرو پرتاب شده بود، کشف شد.

اعتراف سارقان به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری دو سارق درون خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت از آنها خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران کلانتری بوستان شیراز دو نفر را هنگام سرقت از درون یک دستگاه کامیون دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار کردند.هر دو سارق با تشکیل پرونده جهت ادامه تحقیقات و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

۱۲ خرده فروش موادمخدر در فیروزآباد دستگیر شدند

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فیروزآباد، ۱۲ خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین ارجمند گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تعدادی از خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و از منازل آنان بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان، ۱۵۰ گرم تریاک، ۵۱ گرم هروئین ،۳۰ گرم حشیش، ۱۵ گرم شیره تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد افزود: در این راستا دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو توقیف و ۱۲ نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 
 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید