» جدیدترین اخبار » نمایشگاه آهو/ حمایت کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران از بانوان کارآفرین
جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نمایشگاه آهو/ حمایت کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران از بانوان کارآفرین

۲۱ اسفند ۰۲ 2۰57

خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه۵ تهران زیر سایه شمس الشموس با بانوان کارآفرین همراه شدند و نمایشگاه عیدانه آهو را برگزار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران خبر از برگزاری نمایشگاه عیدانه آهو داد و گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک ویژه بانوان کارآفرین منطقه با ارائه محصولات تولیدی در آستانه نوروز و بهار قرآن در سرای محله بهاران از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برپا شد.

وی اظهار داشت: غرفه ها محصولات متنوعی را در این نمایشگاه ارائه می دهند نظیر پوشاک و عفاف، بافتنی، جواهردوزی، شمع،کالای نوزاد، آجیل و تنقلات، کیک و شیرینی، محصولات ارگانیک و لباس .

مجیدی عنوان کرد: برنامه‌های شاد، ایستگاه کودک، نشست های تخصصی، میزهای خدمت حقوقی،سلامت، مشاوره مذهبی بر جذابیت این نمایشگاه افزوده و مراجعه کنندگان علاوه بر خرید با دلی شاد راهی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از میلاد حضرت زهرا(س) پنج نمایشگاه برگزار کرده که همگی با عنایت امام رئوف با استقبال روبرو شده است.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال افزود: حضور کارآفرین یازده ساله با نقاشی روی پارچه و شمع سازی و ارائه محصولات به مشتریان یکی از زیبایی های این نمایشگاه است.

وی در آخر به استقبال بی نظیر مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: قرار بود نمایشگاه سه روز برگزار شود که با درخواست بانوان کارآفرین نمایشگاه ۲ روز دیگر تمدید شد و در اختتامیه بین خریداران قرعه کشی و به هشت نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید