» اجتماعی » پیام تبریک مجمع جهانی سادات به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - خیریه - صفحه اصلی

پیام تبریک مجمع جهانی سادات به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

۶ فروردین ۰۳ 3۰43

آ

مجمع جهانی سادات به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش خبرنگار آسمانی نیوز: مجمع جهانی سادات با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است:
اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَاوَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُالرَّازِقِینَ (آیه شریفه ۱۱۴ سوره مائده)
بارالها، تو بر ما از آسمان مائده‌ای فرست تا (این روز) برای ما و کسانی که پس از ما آیند روز عید مبارکی گردد و آیت و حجّتی از جانب تو برای ما باشد و ما را روزی ده، که تو بهترین روزی دهندگانی.
فرارسیدن سال ۱۴۰۳ که با حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن قرین گردیده است را به ملت صبور و شریف و نجیبایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند باری تعالی و دگرگون کننده جان‌ها و حال‌ها، از سویدای دل خواهانیم که ضمن توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی، در سال نو قلب‌هایمان را مهربان‌تر، دل‌هایمان را به هم نزدیکتر و روزگارمان را خوش‌تر و قرین آسایش و آرامش گرداند.

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام‌آور مهر، محبت و شعری است که پایان رؤیاهای ناتمام را تفسیر می‌کند. صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران، که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.
در پرتو نورانیّت پروردگار هستی بخش ، مژده عید فرخنده و سال نو، متّصل به ماه معنوی و متبرّک رمضان، خبری خجسته و شادی بخش و نشانه ای نیکوست تا به مبارکی این فصل رویش و جوشش، با نسیم نوزایی و تازگی طبیعت و بشارت شکوفایی و حس طراوت، منادی جهاد و حرکت، عشق و امید، پیشرفت و معنویت باشیم.
در پایان ضمن تبریک مجدد عید فرخنده نوروز ۱۴۰۳ به همگان ، از صمیم قلب از خداوند بهارآفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را مسألت می‌نماییم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید