» صفحه اصلی » ثبت‌ کانال‌های فعال در فضای مجازی به‌زودی آغاز خواهد شد
صفحه اصلی

ثبت‌ کانال‌های فعال در فضای مجازی به‌زودی آغاز خواهد شد

۳۰ دی ۹۵ 0۰13

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی موسویان عصر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت‌الله سبحانی، با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: درزمینه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هرچه پیش می‌رویم سخت‌تر می‌شود و مشکلات خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آلودگی فضای مجازی تنها در داخل اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز افرادی در این عرصه مشغول هستند که حدود یک سال و نیم در جلسات پی‌درپی فضای مجازی را پایش می‌کنند و به این نتیجه رسیده‌اند فضای آلوده تنها ناشی از داخل کشور نیست که باید فضایی پاک و سالم ایجاد شود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۳۰ حواس پنج‌گانه انسان در فضای مجازی بازسازی شود و در فضای مجازی قرارگرفته شود که همانند انسان در آن عمل کند.

موسویان بابیان اینکه این اقدام را با ثبت فعالان مجازی شروع کردیم، تصریح کرد: با توجه به حساسیت وزیر جدید ارشاد در این زمینه، این کار بسیار زود عملی شد و در این کار نیاز داریم تا مراجع ما را حمایت کنند تا مردم را به ثبت کردن مطالبشان در این زمینه ترغیب کنیم.

وی عنوان کرد: کسانی که ثبت‌نام می‌کنند به آنان شماره‌ای تعلق می‌گیرد که اگر اشتباه و تخلفی کنند این کد از آنان گرفته خواهد شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد تأکید کرد: این شبکه‌ها را با کمک  هوش مصنوعی رصد خواهیم کرد، همچنین اگر این طراحی اجرا شود قطعاً در ابتدا با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شویم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید